Hemma och en vinst



Nu är vi hemma igen.
Det har varit en jättebra helg men visst är det så att "borta bra men hemma bäst".
När jag öppnar bloggen har jag fått en massa härliga kommentarer.
=)
Tack för det mina vänner!!

Jag har dessutom vunnit en tävling.





Vet precis vad jag ska köpa!!
1 Tina:

skriven

Du är välkommen tbx...hoppas du hade en härlig helg :-D

2 C a m i l l a:

skriven

Välkommen hem igen och grattis till vinsten!

Vilken söt skylt ni hade "Home, sweet home". Ursöt! :)

3 Nettan:

skriven

Välkommen hem !



Grattis till vinsten !



kram

4 Åsa.S:

skriven

Grattis till vinsten! Vad skall du köpa?

5 Carina:

skriven

Nog är det borta bra men hemma bäst, men ibland måste man bort för att förtå det.

Vinst att hämta ut...det är bara att grattulera :)

6 A:

skriven

God morgon

Grattis till vinsten =)

Jättekul ju.

7 synne:

skriven

Godmogon.

Kul att du vann :D

Visst är det skönt att komma hem igen.

Borta bra men hemma bäst.

Kram mig.

8 My:

skriven

Välkommen hem igen och grattis till vinsten! Kram och ha en bra start på veckan!

9 Niclasbettina:

skriven

Greetings. This site is so full of information

Kommentera här: