Heldag



I kväll ska vi se Johnny Logan på Orhalla.
Det är jag och A och våra grannar K & E som ska dit.
Jag har sovit några timmar nu och snart bär det iväg, vi ska ha en heldag i Härliga Hälsingland.
=)

Vädret idag ser ut att bli sådär, just nu regnar det här, hoppas bara att dom där regnmolnen håller sig borta när vi ska vara på konserten.





Vad ska ni hitta på denna fredag?

Ni vet väl?
;)

Ha en riktigt bra dag mina vänner, om jag orkar så tittar jag in hos er i natt när jag kommer hem!!!

KRAM!!


1 Pernilla:

skriven

Johnny Logan, det var tider det. Ha en härlig kväll och digga lite för mig också.

/P

2 Emma:

skriven

snygg header! Och du, hur månnga besökare har du haft idag? vill nämligen också komma med på aktiva listan (A)

3 Mari:

skriven

ha en bra dag i solen =)

4 Camilla:

skriven

Ja jag sätter mig på en stol vid vägen..hehe

Än så länge är det bara molning, så förhoppningvis så klarar ni er i dag. Det är nog värre för som som ska gå i morgon!

5 Camilla:

skriven

Molnigt..skulle det stå... ;-P

6 Julia:

skriven

Hej!

Jag har ett stort inlägg som skapar debatt i bloggvärlden. Inlägget handlar om Sveriges hjälp till ungdomar som mår dåligt. Jag vill höra just din åsikt till detta nu!

http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/utkast-okej-nu.html

7 jen:

skriven

Åh va mysigt ni kommer att ha det i kväll. Han kan sjunga han.

Ha det toppen.



Kram

8 My:

skriven

Hoppas det klarnar upp då! Och Logan, jasså han är igång än ;) Ha en bra dag!

9 Ann:

skriven

Hoppas ni får en fin konsert!

Japps i helgen kan det bli spännande med Håkan igen:))

10 Maria Risto:

skriven

Visst är hälsingland underbart=) Jag bor i Hudiksvall!

11 Ingrid's fotoblogg ^^:

skriven

ha en bra dag =)

12 Malin:

skriven

idag ska jag bara ta det lugnt :)

13 Carina:

skriven

Låter mysigt att åka till Orhalla...skit att vädret har försämrats här nu, börjar just nu regna här.

Men hoppas att det inte är ihålligt så ni får det skönt i Ore :)

14 Kattis:

skriven

Åh vilken rolig dag det verkar bli. Hoppas den blev det också.

Må gott så hörs vi i morrn!

15 Ellen:

skriven

Hoppas ni får trevlig nu då =D



Ha det så härligt =D

16 matte:

skriven

Ha så kul!

17 A:

skriven

Hoppas ni haft en fin kväll =)

18 Mia:

skriven

Hmmmm.....nog blev jag liiite avundsjuk på dig nu! ;-)

19 Eva:

skriven

Hallå där! Hoppas allt är bra med dig och att konserten var bra! Själv har jag fått lite blogginspiration :-) Kul att läsa din blogg igen.

Kram,

Eva

20 Lillaviola:

skriven

Berätta nu hur det var...Hoppade benen runt i takt ( otakt) till musiken?

21 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Hahahaha...hoppas att ni hade en fin kväll!!

Kram

22 Annica:

skriven

God morgon!

Hoppas ni hade en underbar kväll!

23 A:

skriven

Morning...

Blev det en hård kväll ;)

Kramen....

24 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas gårdagen blev en lyckad dag!

Och hoppas du får ta det lugnt idag.

Ha det gott!

25 Bim H-D:

skriven

Hm, lite avis... Just den där CDn har jag stått och hållit i många gånger - gillar även den sortens musik - bred musiksmak!!! ;) Så IRL vore härligt...

Må så grankott...

26 synne:

skriven

Hoppas det blev en bra kväll med mycket musik och goda vänner.

Kolla in yr.no

så får du en enormt pricksäker väderleksrapport.

Funkar suverent.

Kramen vännen.

Synne.

Kommentera här: