Grus i sängen



I natt när jag precis somnat hoppade den här vackra killen upp i sängen.
Jag kände att han var blöt men orkade inte bry mig om det ( katterna går själva in och ut )
I morse när jag vaknade var sängen som ett grustag.
Han var alltså både blöt och grusig.
Nu har jag fått mig en nattlig helkropps-peeling alltså...
1 Ann:

skriven

Mmm medaljens baksida med djur:)

2 Gabbi:

skriven

Hahaha...inte illa...det får jag varje natt...eftersom dogsen sover hos mig!!!

Bara att bädda rent då ;)!

3 Carin:

skriven

Haha! katter är underbara!

Emma handlar om (antar att du läst Gömda, Asyl osv?)

Mias dotter Emma, om hennes version om vad som hände under åren på flykt i Sverige och hur hon fick reda på sanningen. Jag har inte läst den än men hoppas att den är bra.

4 Cajsa:

skriven

Hahaha, Kingston brukar också bjuda på nattlig peeling.

5 Åsa.S:

skriven

Hahaha, vad synd att han inte var lerig också, då hade du ju fått en lerinpackning också... fast det kanske blir nu i natt då =)

Ha en fin dag!!

6 Camilla:

skriven

Haha..ja jag känner igen det där..med min långhåriga..

Men sen två år tillbaka har jag varsin korg till katterna och nu är det ganska lugnt och skönt både i soffor och sängar.



Ang min jour:

Jag är där under kvällen tills att det blir lugnt, vilket kan variera på flera timmar. Sen är jag tillgänglig hela natten fram till kl 7, så jag får vara beredd att åka dit under natten, men ajg sover hemma(om jag vill, jag kan sova på jobbet om jag vill det)

7 Jenny:

skriven

Nämen, jisses så praktiskt!

Blärk...visst e dom "omysiga" när dom kommer med sina blöta, tunga pälsar och bara vill ha GOSS och VÄRME?

Men man har ju inte hjärta att....ja, du vet vad!

Hellre tar man väl täcket och går och lägger sej på mattan?

Kram och Gokväll!

Jenny (P.s kolla in mina "sötsaker" med dun på min blogg!Och James har fått veta att det INTE är kattmat som ligger där...)

8 Daniel:

skriven

Vilken snygging!

Kommentera här: