Gårdagens steg



Sedan jag började med att ha en ljudbok som jag bara lyssnar på när jag är på promenad, så flyter promenerandet på bra.
I går gick jag 10038 steg.
1 kats:

skriven

oj vad duktig du är... men jag skulle aldrig kunna gå med grejeri öronen... Jag måste ha kontroll på min omgivning... skulle inte fixa av att "stänga in" mig.... jag vill höra fåglarna, höra när det knakar bland träden mm jag vill inte bli överraskad... men beundrar de som kan...tänk vad många böcker jag skulle kunna ha lyssnat på genom åren... jag som går så otroligt mycket...

må gott

2 LillaNisse:

skriven

Vad lyssnar du på då?

Själv tycker jag ljudböcker är jättebra eftersom man kan göra en massa saker medan man lyssnar.



Kram

3 Bim H-D:

skriven

ler

Ljudböcker är toppen när man läser bloggar också... och även när man sitter och stickar ;)

Må så grankott...

4 synne:

skriven

Skönt att lyssna på nått när man går.

Har inte gått så mycket fram till idag. Men skiner solen så....

Kram vännen.

Kommentera här: