Galen geting



I dag när jag skulle kliva in i bilen på  jobbet så blir jag anfallen av en helt galen geting!!!
Dom är verkligen obehagliga...jag undrar vad jag hade gjort som retat upp den så...
1 MissyElliot:

skriven

Alla getingar är galna och jag tycker att de inte ens gör sig förtjänta av ett långt och surrigt liv. Yak, mosa dem alla....

;-)

2 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Vi åker den 13 september och blir till den 28 september! Ska bli så himla skönt kan jag bara säga!



Alla vi längtar och mest barnen tror jag!



Kram Sus

3 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja verkligen! Denna sommar har verkligen varit trist! Sedan har vi aldrig varit i väg på 14 dagar så det blir en annorlunda upplevelse att få vara så länge!



Vi har tagit halvpension och det blir nog ganska bra tror jag! Då behöver vi bara käka lunch och den kan man äta ute på stranden eller så äter man den på hotellet eller tillagar den själv! =)



Kram Sus

4 anneli:

skriven

Samma här! Fast jag hann att köra nån' kilometer innan den blev helt vansinnig och gick till attack, så jag fick tvärnita och dra ner rutan....

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Usch, jag gillar inte getingar...



Kram

6 Eva:

skriven

Oj, geting NU? Jag trodde nästan de dukat under efter allt regnande. Länge sedan jag såg någon.

7 Jenny:

skriven

Fytt i rackarn för dessa hemskingar!

pga dom längtar jag till vintern nu ju!

Har också haft en i bilen...fick en i håret häromdagen och trodde den var borta, men nej då...ett, tu, tre så började den surra runt öronen!

Då e de bara å stanna fort som fanken och klippa till...Schmack i rutan!!!

Ha de gott! Kram, Jenny

8 Pia:

skriven

getingar är de absolut värsta flyfän vi har i detta land. Fy för den lede... Bort med dem bara ! Dessutom, ordentligt dumma djur som alltid ska surra omkring i hela rummet/bilen etc. Tacka vet jag RADAR

9 Ann:

skriven

God morgon! Vet fu? jag hade en galen geting efter emj på terassen igår.Pratade med syrran i telefon samtidigt och jag var nära att be henne ringa efter hjälp för den var GALEN! Fullständigt! Försökte slå ihjäl den med IKEAkatalogen men icke...

10 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hihi, det var många som bara skrev hej, typ och som jag aldrig pratat med tidigare så det blev att kopiera in en söt liten kommentar. Därför lyckades jag svara på 60 på så kort tid.

Nu har jag kanske svarat på 10 st på samma tid.

Ha en skön dag!

11 Gabbi:

skriven

Morning!!

Hahahaha...dom e fullkomligt galna!! Jag krockade ju med en!! Tror att de e hans polare som e ute efter mig nu?!

Ha en fin dag!!

Kram



Tack för fina kommentarer ang Annie!!

12 Nilla:

skriven

God morgon

Usch för getingar....nej kursen var värdelös..men obligatorisk

13 A:

skriven

God morgon....

Nääää, några galna getingar vill vi inte veta av =O

Hoppas du får en bra dag.....

14 Anna´h:

skriven

Hörde att getingarna var fruktansvärt sexuellt frustrerade , därför dom e´så ilskna i år !!

Det e´ju bara att gå till själv & se hur man kan bli = )) !!



Tjing

15 Nilla:

skriven

Hej

Jag har gett dej en utmaning/reflektion gå till min sida...kram kram

16 Ellen:

skriven

dom är bedrövliga i år faktiskt och särskilt nu på sensommaren ! Vi kan inte ha fönstrerna öppna för tillfället för det bara vimmlar in getingar,,, för nån dag sedan när jag provade att ha ett fönster öppet pytte pytte lite så fick jag smälla 9 getingar på en timme,,, sen tröttnade jag,,, min man har blivigt stuken på foten,,,, avskyr getingar !

Kommentera här: