För alla utnyttjade barn

Jag har återigen adopterat denna droppe, den här gången från Pernilla,

Genom att adoptera denna droppe och placera den på din hemsida/blogg,
så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord.

Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet ...

För alla utnyttjad barn på vår jord.

Gör som jag, adoptera!!!
Tag med droppen !!
1 Eva:

skriven

Du sa det så klok i din kommentar på min sida; att riktiga vänner låter en inte gå omkring och vara pinsam. Ändå verkar det vara så vanligt!

Nåja, idag har jag inte gjort något pinsamt - vad jag vet :-))

Kram,

Eva

2 Kattis:

skriven

Hejsan!

TAckar. Just nu sitter jag på mitt rum och jobbar för jag behövde nätet.

Men hittade inte det jag behövde iaf.

Men jag hittade er här, hahaha

Må gott!

3 Pia:

skriven

hur då adoptera droppen?? jag vill göra det

Kommentera här: