Födelsedags-äta

Några av mina goda vänner och jag har skapat en tradition som innebär att vi bjuder ut varandra på mat när vi fyller år.
I dag var det min tur att bjuda min vän E på mat.
Det blev kina-mat och några timmars trevligt surrande.


Har ni några speciella födelsedags-traditioner med era vänner?

Vi har gjort så här i flera år och det är mycket uppskattat!!
1 Nilla:

skriven

Hej

vilken mysig tradition nej vi mina vänner o jag har väl de sedvanliga fikat o kramar

2 Ann:

skriven

Mmm jag och min äldsta vän(ja inte till åldern men den jag känt längst) vi bjuder också varandra på lunch då vi fyller år:))

3 Anna´h:

skriven

God Morgon !

Vi har slutat med presenter , om det inte fylls jämt vill säga , utan istället så bjur vi ut varandra på någon mysig restaurang & käkar / dricker gott = )) !

E´inne på min 3 : de kopp med kaffe , så jag hoppas att kroppen/ knoppen vaknar till liv snart ...

Blir att spendera dagen i Göteborg , kommer ej vara i säng innan 03 inatt , så det lär bli en & ennan kopp med lut till !!



Vad ska du göra denna Onsdag ??



Kram

4 Mia:

skriven

Det var en fin tradition tycker jag. Kanske det vore nåt att ta efter...L

Kommentera här: