Festen del 2

Bordsplaceringen var gjord så att lagen satt samlade och jag kan lova att det sjöngs så taket höll på all lyfta.
Några lag gjorde också egna extranummer allt för att vinna förstapriset som var detta.



Det fanns även ett jumbo-pris, det var att sköta om att servera den kokta korven till vickningen.
=)

Mellan sjungandet hann vi med lite mat också, jag hade gjort en kycklinggryta och till den serverades ris, sallad och baguetter.








De rara gästerna hade också med presenter till A, mest blommor och presentkort men ett paket innehöll dessa små raringar.



Det är 4 stycken myskankor.
Söta, eller hur?

Efter maten blev det kaffe med Snickers-och/eller Dajmtårta och så klart lite gott att dricka till det.

SEN BÖRJADE ÄNTLIGEN DANSEN!!!

Stora Tjejen hade fixat skivor med musik som passade helt perfekt till oss "gamlingar" på festen.
Det dansades hela kvällen och alla verkade ha roligt.
Har pratat med några som var med och det ryktas om träningsvärk från flera håll.
;)

Känner mig faktiskt lite sugen på att ordna en fest igen.....


1 Åsa.S:

skriven

Själv känner jag för att komma på fest hos dig...



Natti natti!

2 anneli:

skriven

Vilken rolig fest ni fixat. Det är alltid kul med det där lilla extra och maten! Såg mumsigt ut!!

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Haha...här kan vi prata om olika presenter som man får på landet, mot vad man får i storstan.



Ankorna var jättesöta!



Kram



4 matte:

skriven

nämen nu blev jag ju hungrig! såg smarrigt ut! men myskankorna, vad fick de att äta.. sniglar?

5 Carina:

skriven

Det var en fest som heta duga mat, lekar och dans...jag anmäler mig frivilligt till nästa fest ;)

6 Nettan:

skriven

Kul att få läsa om del 2 av festen !

Jag säger väl igen - verkar ha varit en 7 jäkla rolig fest. Roligt !

Förstår om du vill fixa en till.

Här håller det bara på att planeras för dop och då kan man ju inte hålla på med såna där roliga saker. Ha, ha !



kram

7 Sessan:

skriven

Åååh, vilken gullig present!! Verkligen en genomtänkt present:)

8 Kattis:

skriven

Den festen ville jag också vara med på. ;D

Ha en skön dag!

Kram

9 Ann:

skriven

God morgon! Låter som en väldigt lyckat fest! Vad kul!

10 synne:

skriven

Grattis till den lyckade festen.

Kul att allt avlöpte så bra.

Blev hungrig när jag såg din kycklinggryta ;D

Stor kram på dig.

Synne.

11 A:

skriven

God morgon..

Verkar ha varit en kanonfest =)

Ha det gott

Kram..

12 Gabbi:

skriven

Morning hottie!!

Verkar ha varit en super duper fest det där!!!

Ha det bäst!!

Kram

13 Tina:

skriven

Godmorgon!

Ja..ni verkade ha haft en trevlig fest med god mat o trevliga gäster!!

Ha en bra tisdag

14 Tant Animalia:

skriven

Vilket Partaj!

Kan tänka mej att det både skrattades, dansades och inte minst åts (och dracks...Haha!)

Låter verkligen häftigt och det där med ankor....värlsens bästa snigeljägare!

Kram från Jenny...hehe...

15 Lillaviola:

skriven

Vilken underbar fest! Hoppas nu att A kan se tillbaka på detta med ett leende:-)

16 My:

skriven

Kul att det blev så lyckat, uppskattat, då blir man sugen på mer! Och de där sötingarna...hm, ville jag nog inte ha...Ha en bra dag!

17 Bim H-D:

skriven

Hm... vem var det som hade myskankor nu då... Letar i minnet... De lägger goda ägg tydligen, vad jag minns... och käkar gräs till max, små gräsklippare ;) Käka upp dem tror jag inte på, näää... ;)

Må så grankott...

18 Nilla:

skriven

Hej du

Om du fixar en till fest vill jag gärna komma guu vilken mat jag kan tänka mej att många rullade där ifrån

19 C a m i l l a:

skriven

Vilka mysiga bilder och vad kul att festen blev så lyckad! :)

Söt present, verkligen! =)

Kram och ha en fin dag!

20 Ellen:

skriven

låter jätte skoj,,, jag blir fest sugen också nu ju,,,,

21 Madde:

skriven

Fasiken vilken skön blogg du har!

22 Vaniljis:

skriven

Åhh, dom var ju jättenäpna de små ankorna. Vilken bra present till er som bor på landet och har djur! Verkar varit en lyckad fest. Huvudsaken att din sambo var nöjd, eller?

Ha en trevlig tisdag! Kram

23 Helen:

skriven

Låter som en kanon härlig fest, god mat o dryck o trevliga människor, toppen, så söta små ankor, vilken trevlig present :)

Vilken bra idé med namnbrickorna hehe.

Hoppas ni haft en skön sommar själv har det varit lite upp o ner men så är livet ibland. Ha de gott.

24 Annelie:

skriven

Va roligt attdet blev en sån skojig tillställning.

Ha det fint!

25 Åsa.S:

skriven

Du har fått en utmärkelse i min blogg!

26 Mia:

skriven

Vilken fest! Oj, vad roligt!!!! L

myskankor är bra, för dom tar möärdarsniglar ;-)

Kommentera här: