Ett tekniskt geni



Tekniska saker är INTE min starka sida.
Ingenting är självklart för mig när det gäller teknik.
Det är läsa instruktionsböcker, ringa help-desk och be nära och kära om hjälp som är min melodi.
Men kan ni tänka er, efter "mycket möda och stort besvär" så går det lättare och lättare.
Nu för tiden kan jag "fixa och trixa" med både filmer och musik.
Mitt senaste uppdrag var att ladda hem en ljudbok och sen föra över den till mobilen.

JAG LYCKADES PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!!!

Jag känner mig just nu som ett tekniskt geni!!
Jag har bestämt att jag ska lyssna på ljudböcker vid mina promenader och endast när jag promenerar, förhoppningsvis ska detta ge en extra knuff att komma iväg ut och gå.
Det blev en timmes-lång promenad i dag också med ljudboken.
=)
1 jayne:

skriven

YES... grattis...så himla bra...

2 Petra:

skriven

Äääälskar ljudböcker, och skulle inte kunna leva utan dom... Lyssnar jämt i bilen på jobbet eller hemma när jag lagar mat diskar eller städar... Ett underbart sätt att "glömma det man faktiskt gör :) Nu ska jag försöka få tag i ditt boktips här ovan// Sol

3 synne:

skriven

En bra idè. Får fundera på det där. Men man går kanske längre när man lyssnar....

Bra tips.

Tack.

Kommentera här: