En ledig dag



I dag är jag ledig!
=)
Jag ska göra en hel hög med mystery-shopping-uppdrag sen ska jag träffa min kompis E som fyllt år för att bjuda henne på mat och få en trevlig pratstund.

Vad ska ni göra idag?

BloggRegistret.se

Rösta gärna!
1 linda:

skriven

Bra jobbat, kvällspromenader är aldrig fel!

och vad gör man inte för att nå målet?..L



iDAG KÖR VI IGEN!

Och du får säkert ihop en massa steg om du ska shoppa..L

(JAG VILL MED SHOPPA...)

2 A:

skriven

Jo visst händer det... Blir bara ledsen på sättet det gjorts på. Att använda mig för att få nya bloggvänner.... Jag ser ju hur det kommenteras varje dag.... Annars hade det inte gjort något.

3 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Jag är också en mystery shopper men jag har inte tagit på mig några uppdrag nu det senaste året.

Tycker det var lite halv besvärligt! Jag har inga ärenden till stan längre, så det blir ju så besvärligt att åka in för just det.



Jag är också ledig i dag! Solen skiner och kan det bli bättre? Heheheh...



Kram Sus

4 Bim H-D:

skriven

Hm, låter som om det blir en kul dag? Hm, här händer nog inget alls tror jag... noll? ;)

Rätt ok väder idag, eller?

Stackars de små, tur de har varandra i den nya världen som är så stor, farlig och ny för dem ;) De ser inte skärrade ut i ena hörnet där... :p

Må så grankott...

5 A:

skriven

Jag vet att det låter bittert och att de flesta finner vänner genom andra vänner =)

Men det handlar om personliga fjäskande mail också.....



Låter som om du får en fin dag =) Ha det bra

Kramen....

6 linda:

skriven

Tackar!

Lägger förstås en på dig också....*L'

7 matte:

skriven

mystery shopping.. vad är det?

jag ska klippa gräs och så blir det grillning till kvällen, i övrigt är det fritt fram för improvisation:)

8 Ellen:

skriven

jag ska gosa massa massa med men Yumi kisse =D



men det får nog bli lite städning och tvätt också....

9 Nilla:

skriven

Ha en bra ledig dag...

10 Nina:

skriven

God förmiddag!



Jag ska ta ett djupt grepp om de bildbehandlingsfilmer min suveräne kursledare gjort... och kolla genom dem alla. Igen.



Sedan blir det målarpenseln en sväng... glömde ju måla min fina träfärgade bricka. Och en pall.



Det är det roliga.. sedan får jag se vad som blir.



Ha en trevlig dag!

11 tess:

skriven

Kikar in... allt under kontroll??? //Tess

12 My:

skriven

Det lät mystiskt, undrar vad den shopping innehåller?

Och hos mig är det sten-lugnt idag med. Kram

13 Lotta:

skriven

Snälla nu måsta jag få veta. vad ÄR Mystery-shopping?!

14 tess:

skriven

Jo de e okej... ja den ser lite bökig ut men fungerar säkert ha ha //Tess

15 Tessan:

skriven

Åh, vad härligt för dig med en härlig dag!! Ha en fortsatt mysig kväll:) Undras vad mystery Shopping är? Kanske det är något kul man borde börja med? ;)

16 Eva:

skriven

Själv ska jag försöka måla klart min hall :-( Började i helgen, men har liksom tappat sugen efter ett lager. Jag är en klippa på att SÄTTA IGÅNG saker, men desto sämre på att avsluta....

Hoppas du haft en fin dag!

17 Anna´h:

skriven

Dagen har spenderats på sjukhuset med att ta varenda prov som går att ta på matallergier , Lorven kan snart bara äta morötter & nyponsoppa känns det som = (( !

Jobbigt ...

Ska fram på stan & inhandla en present till min fina lilla svärfar som fyller år idag , sen ska det smaskas smörgåstårta & säkerligen 7 sorters kakor !!



Kramar i stora lass !

18 Kattis:

skriven

Hej!

Hoppas din dag har varit fin.

VI ska till Malmköping.

Vi ska planera läsåret.

OCh ha lite trevligt också.

Kram

19 anneli:

skriven

Mystery....??vadå? Ledig -härligt! Nu ska jag åka på fotbollsmatch och heja i spöregnet, men det är ju bra för hyn L får nog bli en liten kvällspromenad sedan.

20 vivan:

skriven

Jag skall rensa 8liter svamp...klippa gräsmattan...tvätta...laga mat...svampmackor till 7personer barn o barnbarn...titta på midsumer...vakta på grisen..ge honom mat och klia katten som jag ser efter...puh...men allt är gjort redan...det är bara grisen kvar som skall stängas in i boet...kramiz:)

21 Ulla:

skriven

Nu är det vardag igen, så nu är det mycket jobb.

22 Carola:

skriven

Lite sent att säga vad jag sak göra, men har ritat, klippt och håller på att sy klänning till dottern, tar säkert hela kvällen.

23 soffie:

skriven

hoppas ni fick en trevlig prat å matstund.

Gokväll

24 Fia:

skriven

Vad skönt med en ledig dag! Men du, vad är mystery-shopping? Jag har aldrig hört talas om det.

25 Carola:

skriven

Tack tack, ska genast kolla!

26 Conradaida:

skriven

Excellent site.

Kommentera här: