Det var bra och det blev sent =)

Vi hade en jättetrevlig dag i går, åkte hemifrån mitt på dagen och kom hem sent i natt.
Vi tog det lugnt på väg till Orbaden och hann uppleva det Härliga Hälsingland, det blev stopp både för fika på det härlig Nya Kondis i Delsbo och middag på Torön innan det var dags för konserten.



Som förband till Johnny Logan spelade och dansade The Irish Dance Project, SÅ BRA!!!



Nu på morgonen har jag jagat musiken...det slutade med att jag fick ringa gruppen direkt...får se nu om jag lyckas få tag på den "inofficiella" skivan dom gjort.
=)

Huvudaktraktionen Johnny Logan...VILKEN RÖST!!...och snacka om att bjuda på sig själv.
Musiken blandades med roliga historier och man kunde verkligen se och känna att han njöt av att stå på scen.



Summan av kardemumman...en kanon-dag!!!

Men attans så trött man blir när man varit uppe halva natta....

1 Vaniljis:

skriven

Vad kul att du hade en så lyckad dag! Ha en skön lördag nu. Kram

2 Maria Risto:

skriven

=) Dom ska ju öppna ett nytt köpcenter här i höst också=)

3 Sandra:

skriven

Nä jag är inte heller ett fan utav den! =)

4 Tina:

skriven

Ja nog sjunger han som en gud...

5 Maria Risto:

skriven

I centrumhuset, mitt emot sjöbodarna=)

6 Mari:

skriven

=) Ingen orsak!

7 Maria Risto:

skriven

Jag har hört rykten om att cubus ska dit.. Men nån mer vet jag faktist inte..

8 Petra:

skriven

Å va mysigt med konsert, det va längesen jag va på något sånt!! Vad händer idag då när regnet öser ner?

9 vivan:

skriven

Verkar vara en mycket lyckad resa!

Jag gillar Logan också...här regnar det äntligen....kramiz:)

10 evelina:

skriven

Ha en underbar dag!

11 A:

skriven

Låter som en fin kväll =)

12 Camilla:

skriven

Jo du, vi har en rejäl beach här i lilla Vallsta:-)

Fina dagar är det alldeles packat med folk där dock, så jag brukar åka till dom lite mindre ställena, för det finns liknande stränder hela vägen från Järvsö till Vallsta.

Jag hoppas att ni hade det bra(och det läser jag ju att ni hade..)

Klarade ni er från regn?

Själv ska jag till Torön i kväll. Det är också ett underbart ställe.

Ha det bra idag!

13 Fia:

skriven

Åh!! Johnny Logan!! Och irländsk musik!! Vilken höjdare! Hans röst brukar göra så att det knottrar sig på armarna. Var det så även live?

14 Annica:

skriven

Förstår att du haft en kanondag! Han är en fantastisk artist! Såg honom på Gröna Lund för många år sen. Och redan då trollband han hela publiken.

Vila på du. Det ska jag med göra.

KRAM!

15 jayne:

skriven

ah...låter som en trevlig kväll!!!KUL!!!!



Va fräckt av dej att ringa bandet och fråga om musiken...wooow... Hoppas du får tag i den!

Ja du...skånska eller annan dialekt. Håller med dig. Jag säger inte att vi inte skulle vara svåra att förstå, kan vara, men varför peka ut just skånska?? Varför inte säga dialekter över lag? Jag kan tex tycka att vissa stockholmare pratar otydligt, så klart... så fram med text för alla.

16 Madeleine:

skriven

God eftermiddag! Vart en lyckad fredag för er. Ha ne fortsatt trevlig dag/kväll. Kram Madde

17 Carina:

skriven

Lyckat !

Så glad för er skull och att även väderet var okey.

Har aldrig badat i vackra Ore.... skamligt igentligen :/

Torön har jag varit till och skall dit om en par helger ige, härligt ställe.

Kommentera här: