Dags att vila



Eftersom jag ska jobba i natt så är det dags för mig att ta en liten siesta nu.
Förhoppningsvis blir det en lugn natt på jobbet i natt också för då kan jag titta in i blogg-världen en stund.

Vad ska ni göra i kväll?

BloggRegistret.se

Tack för att du röstar!
;)
1 Kattis:

skriven

Ha en skön sovstund.

Må gott!

Kram

2 Ann:

skriven

Uppdaterat i andra

3 Ellen:

skriven

hade tänkt städa min bil, men nu öser ju regnet ner,,, så vi får väl se,,, annras får jag ta en lugn inne kväll...

4 soffie:

skriven

guu va härlig bild,hoppas du sov gott å får en bra jobbnatt

5 Mia:

skriven

Det ska bli så skönt att bara slappa i soffan...

6 Mia:

skriven

Hoppsan! Glömde ju att tacka för gratulationen, så oförskämt av mig, tack söta du! Jepp, snigelpost är jättetrevligt! L

7 evans:

skriven

Jag ska vika och hänga tvätt i kväll, men förhoppningsvis hinner jag slappa en hel del också :)



Hoppas att du får en lugn natt på jobbet!

8 Carina:

skriven

Trot eller ej men jag ska faktiskt

krypa ner i sängen och nanna nu,

trött så in i baljans!

9 jayne:

skriven

hej

ja vad gör jag...slappar framför tv:n. Nu är det project runaway. Jag borde lägga mig....börjar tidigt, men jag är inte trött..sååå

Ha en bra natt

10 A:

skriven

Hoppas du får en lugn och bra natt på jobb =)

Kram....

11 Maria:

skriven

Oj då här har det hänt en hel del medans jag varit borta.

Sorgligt med dina gammla katter, det är det värsta med att vara djur ägare.

Får gratulera till dina nya små liv.

Hoppas du får ha en lugn natt.

Kram

12 linda:

skriven

Absolut ingenting...

när mannen kommer hem från jobbet vid 23 ska vi nog k0lla på film. Något med jiddra inte med zohan..eller nåt..*L'

hOPPAS det blir en lugn natt!

13 anneli:

skriven

Jobba natt...undrar om jag skulle klara det. Blir helt ur slag om jag är vaken på natten tycker jag. Men det blir säkert en vana. Oj, nu är det ju snart mitt i natten....borde lägga mig...natti

Kommentera här: