Dags att röra på sig

Nu ska jag ta på hörlurarna och ge mig ut på en promenad. Det fungerar än så länge jättebra med att ha en ljudbok i mobilen som jag BARA får lyssna på när jag är ute på promenad. Det är en spännande bok så jag har gått varje dag den här veckan.
I dag ska jag ta en tur efter asfaltsvägen har jag tänkt, så här ser det ut där jag går då.
Inte de roligaste omgivningarna kanske men omväxling förnöjer.





Härom dagen var det i alla fall väldigt vackert på himlen.

1 matte:

skriven

Vad mysigt det låter! vi brukar lyssna på böcker i bilen mest, när det är långresa.

2 My:

skriven

Rofylld promenad ser det ut som, skönt! Energi-hämtande...Och ljudbok har jag aldrig provat, många gillar det...måste testa det. Nu kan man ju ha dem i mobilen oxå om man har tillräckligt stort minneskort.

3 Vaniljis:

skriven

Provat ljudbok men gillar det inte. Jag tycker om att vända på bladen och "känna" boken. :)

MYCKET skog är det där du bor! Den nedersta bilden är otroligt vacker..

4 matte:

skriven

det var ju smart, det där med att dela med sig av äpplena!

5 Cajsa:

skriven

Smart grej det där med att bara få lyssna på promenaderna. Härlig omgivning att gå omkring på, ser väldigt rofyllt ut.

6 Jenny:

skriven

Ser väldigt skönt ut att gå där och filosifera....bra att det inte finns FÖR mycket att titta på och störas av om man ska hänga med i boken, kanske?

Ha en skön söndag!

Jenny

7 Pernilla:

skriven

Jag lyssnar inte på annat än naturen. Det är min terapi men det har blivit så på senaste tiden.

Vilka vackra bilder.

/P

8 Carina:

skriven

Perfekt med en bok i öronen när

man är ute och går!

Själv lyssnar jag när jag sitter på

bussen till/från jobbet!

9 Nettan:

skriven

Det skulle jag också vilja prova på : ljudbok på mobilen, men jag har inte kommit dit än.

Ser bara en massa erbjudande om att bli medlem och betala 50,- i veckan. Men jag fortsätter att leta.



kram

Kommentera här: