Dagen som gått



Jag har jobbat idag...patienresa hela dagen...jag är helt slut nu...måste vila...återkommer kanske senare...
1 Ann:

skriven

Hoppas allt är bra iallafall!

2 Nina:

skriven

Det blev en resa i regn... antar jag.

3 Gabbi:

skriven

Vila på du vännen...

Ses senare!!

4 Annelie:

skriven

Då förstår jag att du är slut. Hoppas du får en lugn och skön kväll!

5 vivan:

skriven

Klart att du skall vila när du jobbat hårt...kramiz:)

6 Soffie:

skriven

hoppas du får sova gott så du känner dej piggare imorrn:O)

7 Åsa.S:

skriven

Hoppas du fått en lugn kväll!

8 A:

skriven

Sov gott gumman....

Låter som om du behöver det =)

Kram

9 Carina:

skriven

Konstigt att man blir så trött av att resa, känner igen det.

Hoppas du tar igen dig till i morgon.

I helgen kommer nog lilla jag till din Stad ;)

10 synne:

skriven

Ta dig en slapparstund du. De har du förtjänat.

kram mig.

Kommentera här: