Dagen som gått

Vilken regnande det har varit idag!!
När vi kom hem från lunch-buffén såg vi "Tyst vittne" som vi spelat in i går och efter det gick vi ut och städade i stallet.
När vi ätit middag ringde våra grannar K & E  och frågade om vi var sugna på en biltur  och det tackade vi såklart ja till.
Vi åkte runt och tittade på några nya villaområden och så tog vi en kvällsfika i stan.


Nu ska jag och A se på film så jag får vänta med blogg-rundan hos er till i morgon.
1 synne:

skriven

Det låter så skönt med era grannar. Sånna saknar jag. Så härligt att ta en sväng med bilen först så en fika efteråt.

Hopppas filmen var bra.

Kram vännen.

Synne.

2 Ann:

skriven

God morgon!

Ja fy vilket regnande! Och inte har det slutat ännu! Tråkigt!

3 Tessan:

skriven

Vad duktiga ni varit som städat i stallet:) Själv har jag lite kvar att pyssla med i stallet innan vintern kommer och hästarna ska in, men det får bli till september månad det:) Kram

4 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

5 Nilla:

skriven

Hej du

Nu har hästarna fått komma in på nätterna det har vart ett evigt regnade och de har stått och hängt vid grinden så nu är de nöjda...ha en bra tisdag

6 Ellen:

skriven

åhh vad sugen på fika bröd jag blir,,, vilken mumsig bild =D



Sängkläderna har jag beställt från Jotex,, dock såg jag igår att de beiga inte finn längre !

7 Mia:

skriven

Härligt med såm grannsämja, verkligen!

8 Anna´h:

skriven

Vad mysigt med en tripp med grannarna & sist men inte minst , fika tillsammans = )) !

Hoppas din dag blir härlig , själv ska jag nu efter promenix& frulle , ta tillfället i akt & snutta kudden några timmar .... Det e´lyx !!



KRAM

9 Madeleine:

skriven

God morgon! Kassler låter inte så lockande efter att jag såg bilden. Ha en bra tisdag. Kram Madde

10 Maria:

skriven

Jo nog har det regnat. Vräkt ner som bara den.

Ha de så gott.

Tjing

Kommentera här: