Bara när dom är stilla

Det är helt omöjligt att ta kort på kattungarna när dom leker, dom är verkligen helvilda, så jag bjuder på några "slumriga" bilder igen.









1 Nina:

skriven

mmmm... jag önskar att jag tålde katter!

2 Mija:

skriven

Finns de nå mysigare än kattungar?? :)

3 Kattis:

skriven

Åh, vilka sötnosar.

Ha en sköööön kväll!

I morgon är det kräftoor som gäller.

KOmmer säkert nalla av dom redan till frukost, hahaha

4 Carola:

skriven

Dom är så söta!!

5 Nilla:

skriven

Hej

Japp de blev ett par nya glasögon fast det tar väl en vecka innan de kommer...så söta bebisar

6 C a m i l l a:

skriven

Nä, jag dör! Vilka charmiga saker! Är det dina? Ska ni behålla dem efter någon egen katt som fått kattungar eller har ni skaffat dem för att ha dem? Konstig fråga... hoppas du förstår vad jag menar... Hi hi... =)

Kram!

7 Tina:

skriven

Vilka sötisar..

Saggare säger vi hos oss o vi är systemadministratör de är vi som är ansvarig att göra nya perioder o.dyl

8 Eva:

skriven

Men oj, oj, oj vad de är söta!!! Tänk om man hade en sån! Fast, tyvärr går det inte - eftersom dottern blivit allergisk. Jag har haft katt tidigare så jag vet hur underbara djur de är.

Hoppas du har en mysig fredagskväll.

kram,

Eva

9 jayne:

skriven

mmm...vilka sötnosar....

DU har att göra förstår jag!!!

Minglet var kul...absolut...

Kram på dej

10 My:

skriven

Guuud så söta, älskar katter! Sötisar..

11 Emma:

skriven

gulliga :d, fin blogg föressten :)

12 A:

skriven

Sötnosar =)

Sov gott....Kram

13 vivan:

skriven

ÅH! så gulliga...näpna...helt uderbara.... lyckliga du,som har dem....kramiz:)

14 synne:

skriven

Vilka ulltussar.

De skulle inte bli större...

Hur går det föresten med badhästen?

Kramen mig.

Synne.

15 Mia:

skriven

Men hur mysiga får man bli???? Förstår att det är full fart mellan varven, precis som här! Jag är så glad att jag kan ha en katt som får vara ute nu L

16 Åsa.S:

skriven

Den gråa är väldigt lik min Buster när han var liten.... så söta!!

17 Inger Maryissa:

skriven

Så gosiga och söta de är.

Och ja, kissar är vilda i den åldern ;-)

18 Nettan:

skriven

åååå Kezella är så lik vår katt Biggles som vi fick ta bort i somras (inte ens tre år gammal)... Saknar honom så:(

Kommentera här: