Arbete och veterinärbesök



Arbetsdag för mig idag igen, hela dagen kommer att gå åt till schemaarbete.
Medans jag är på jobbet ska A åka med en av hundarna till veterinären, jag misstänker en livmoderinflammation och eftersom det är en mycket allvarlig åkomma så vill jag kolla.



Hur ser er dag ut?

BloggRegistret.se

Tack för att du röstar!
1 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas natten varit lugn.

Håller tumarna för lilla hunden!

Kram

2 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

Åh...det hade min stora efter sitt andra löp...peppar peppar så hjälpte det med antibiotika, å hon har inte fått tillbaka det!! Hoppas det går bra med din!?

håller tummarna

3 Anna´h:

skriven

Håller både tummar & tår för vovsingen !

Lorven drog upp mej vid 06 , så frulle har smaskats & nu ska vi mysa i soffan & läsa en Emilbok .

Förmodar att det finns en hel del att göra idag , men det får vänta någon timma , ska passa på att njuta av lugnet = )) !



Ha en skön helg !

4 jayne:

skriven

Nämen...usch. Håller en tumme på att det blir bra med hunden!!!

Hoppas du kan slappna av och får en bra dag.

5 Ann:

skriven

God morgon ! Hoppas det går bra emd voven!

6 Nilla:

skriven

Hej

Hoppas att det går med vovven...i dag jobbar jag till 12,30 sen ska jag iväg och prova ut nya glasögon...ha de

7 Nina:

skriven

Min dag... jag har massor, massor med läxor... härliga läxor, från min skola. Sedan blir det nog måla och pyssla, och hundar... och slappa lite i solen.



Fast... det brukar inte bli som jag planerar :)

8 A:

skriven

Morning darling =)

Hoppas allt är OK med vovven....

Och att du får en bra dag...

Kram

9 Nettan:

skriven

Godmorgon !

Hoppas det går bra hos veterinären.



kram

10 Tina:

skriven

Aha..ni kör med timecare ni oxå...är du saggare oxå? vad tycker ni om detta schema program?. När vi fick timecare för 8-9 år sedan så utbildade jag o 2 kolleger oss, i början var många rädda för att sitta vid datorn ...men nu har nog de flesta blivit vana..de var mest jobbigt för de äldre anställda vi har.

Ha en bra helg!

11 Annica:

skriven

God morgon!

Håller tummarna för vovsingen!

Ha en bra dag!

12 Ellen:

skriven

det låter ju inte bra,,, hoppas verkligen att det ska gå bra,, vet hur jobbigt det är med ett sjuk djur !

13 Vonny!:

skriven

Stackars vovven... Är jobbigt med sjuka djur. Hoppas att det går bra.

14 Mimi:

skriven

Hej!

Håller tummarna för din vovve. Hoppas allt går bra hos veterinären.

Kram

15 My:

skriven

Stackars vovven, hoppas det går bra.

16 Bim H-D:

skriven

Ja, jag har jobbat på förmiddagen - hemma nu och försöker göra minsta möjliga, ungefär :)

Kul att det gick få till festen - att inte huvudvärken satte stopp för din del!!!

Hm... Och idag har jag inte fått en enda fråga om TimeCare... Möjligen att det inte är dags för schemaläggning än? Nä, vi ska INTE ha de frågorna, men får dem i allafall, hihihi... Ljuvligt när man då får hänvisa till annat nummer... Om det nu inte ÄR teknikbiten ;)

Må så grankott...

17 Plogflickan:

skriven

Hejsan! Hur har det gått med vovsan? Inge kul när de blir krasliga.

Ha en bra helg// Plogflickan

18 Carina:

skriven

Har haft studiedag idag mennu sitter jag bara

hemma i soffan och myser :-)

19 synne:

skriven

Hoppas hon mår bättre nu.

Kramen mig.

Kommentera här: