Är det inte typiskt...

...att man ska få en sprängande huvudvärk just idag!!!
Har tagit tabletter så det värsta har dämpats.


Nu ska jag ta mig en promenad bort till våra grannar, ibland släpper min huvudvärk av att jag rör på mig.
Jag ska INTE missa kräftorna!!


1 Bim H-D:

skriven

ler

Kan meddela att du ÄR utmanad ;)

Må så grankott...

2 Åsa.S:

skriven

Det kanske är ett datavirus???!!!



Hoppas att det släpper, och att ni får en trevlig kväll!

3 Fia:

skriven

Drick vatten, massera nacken, pannan, tinningarna. Massera runt ögonen. Ut i friska luften och djupandas. Duscha lite svalt. Ta en powernap....ja, nu kommer jag nog inte på några fler tips, men jag hoppas att huvudvärken går över och att du får en trevlig kväll.

4 Mia:

skriven

Jag vill också ha kräftor! Men inte huvudvärk, hoppas den har gått över :/

5 Madeleine:

skriven

Hej hopp! Är det inte lite typsikt att man ska få huvudvärk när man ser ifram mot nåt. Hoppas det går över efter promenaden. Drick mycket vatten, kan vara vätska som fattas. Kram Madde

6 Vaniljis:

skriven

Aj aj, hoppas den gick över så du kom iväg!

pysslar om

7 Trolda:

skriven

Promenader och frisk luft brukar göra susen! =D



Trolda - godkväll!

8 Margaretha:

skriven

Stackars dig....

Jag hoppas verkligen att huvudvärken går över...

Kram

Margaretha

9 Pernilla:

skriven

Hoppas det går över och att kräftorna smakar gott.

/P

10 anneli:

skriven

vojne..hoppas det har gått över och att du är i kräftfatet!

11 My:

skriven

Hoppas huvudvärken släppt, kräftorna får du ju inte missa! :) Och aioli....mmmmmmmmmmm

12 Ann:

skriven

Hoppas din kväll blir underbar trots huvudvärk!

13 Kattis:

skriven

Neeej, du får inte missa de goda fina röda kräftorna.

Kram och hoppas att du hade kul.

14 doubleS:

skriven

ush! huvudvärk är det värsta som finns! :(

15 synne:

skriven

Typiskt. Hoppas promenaden hjälpte.

kram vännen.

Synne.

Kommentera här: