Antibiotika



Det var som jag misstänkte, en livmoderinflammation är på gång, men eftersom jag upptäckt det så tidigt så är det en antibiotikakur som gäller i första hand. Är hon inte bättre vid återbesöket så blir det operation.
Man märker ingenting på hennes humör, hon är pigg och glad som vanligt, det var att de andra hundarna visade ovanligt mycket intresse  för hennes bakdel som gjorde mig misstänksam och när jag kollade såg jag att det fanns en del flytningar där.
Det är tur att hundarna har näsa för det mesta.
1 Åsa.S:

skriven

Hoppas att det hjälper nu då.... ha en fin kväll!

2 Nettan:

skriven

Vilken tur att du upptäckte det så tidigt.

Jag har ju ingen tik utan bara grabbar så jag har inte en aning om hur jag skulle märka det.

Här är det bara pistoler för hela slanten. Ha, ha !



kram

3 Annica:

skriven

Åh vad skönt att du upptäckte det i tid!

Ha en skön kväll!

4 Nina:

skriven

Det är nackdelen med tikar.. de kan liksom smyga med sina besvär... lite för länge. Tur att det upptäcktes tidigt.

5 My:

skriven

Skönt att ni upptäckte det i tid. Och bra gjort av de andra hundarna :) Hoppas antibiotikan hjälper, kram

6 Lotta:

skriven

Stackarn! jag har har det en gång och det gjorde lika ont som att föda barn. Tur du upptäckte det i tid så hon slapp få så ont.

7 synne:

skriven

Hoppas du lyckades stävja det i tid.

Kram på dig.

Kommentera här: