Aioli



Nu ska jag göra aioli till kvällens kräftor.
Mums!!
Längtar...
1 Kattis:

skriven

Åh, nu blev jag riktigt avis.

Dumma dig.

Jag får helt sonika vänta till på lördag.......kanske. HIhihi.

Ha det så trevligt och tack för receptet.

Kram

2 Anna´h:

skriven

Kräftor e´nog bland det göttigaste som finns = )) !

Hoppas ni får en hel skön kväll & akta dej för

kräftspa´t , nån som sa att det e´det som gör att man blir dålig dagen efter = )) !



Kram

3 jen:

skriven

Mums va gott och egen dessutom. Är det gott till kräfter också?



Han mår bra och är igångsatt för ett tag sen. Hoppas att han INTE får fång igen.

Vi har bytt hage nu som han ska gå i vinter. Hagen är liten nu men blir större och större.

Tack för att du frågade :)



Kram

4 jen:

skriven

Oj jag läste fel hihi jag läste räkor fast det stog kräftor :)



Kram

5 Cajsa:

skriven

Mmm, vad gott med kräftor. Hoppas jag blir bjuden på kräftskiva hos nån i år.

6 Annica:

skriven

Gott!

La precis in ett recepti min blogg som vi fick till kräftorna i fredags. SÅ GOTT!!!!

Hoppas ni får trevligt!

7 Carola:

skriven

Mmm här gottar man sej så det förslår,... :-)

8 Ellen:

skriven

mumsigt värre.... älskar vitlök =D

9 Gabbi:

skriven

Mmm..va gott med kräftor!!!

Å med Aioli!!!

Mumma!!

10 Nettan:

skriven

Va gott det lät !

11 Åsa.S:

skriven

Gottigottigt! Vi skall ha kräftskiva på lördag...

12 Eva:

skriven

Men å så gott, jag älskar både kräftor och aioli! Mums!

13 Ellen:

skriven

ok,,, där ser man,, ska försöka göra det igen då =D

14 synne:

skriven

Det är så gott.....

Kommentera här: