Zzzzzzz

Inte bara A som somnar i soffan i det här huset...jag slumrade visst också till...stort sömnbehov i det här huset nu verkar det som...fortsätter härmed till sängen för mera sömn. Sov gott och dröm sött!

image1485

Jag blir glad om jag får din röst ;)

BloggRegistret.se
1 Nilla:

skriven

Halloj eller goo kväll må så gott

2 Åsa.S:

skriven

Natti, natti!

3 LillaNisse:

skriven

Intressant blogg, hittade hit från Fröken Evans, har suttit hela dagen och läst, du är duktig på att skriva.
Önskar dig en god natt.

Kram

4 Annsingen:

skriven

Morning!Hoppas nattsömnen var till belåtenhet!

5 Gabbi:

skriven

Morning raring!! Jag hoppas att du får vakna utvilad!!
Ha en fin dag!
Kram

6 A:

skriven

God morgon....
Hoppas du sovit gott vännen =)
Ha en finfin dag
Kramen....

7 linda:

skriven

Vilken härlig bild!

Visst är det skönt att somna i soffan och sen bara masa sig in i sängen och sova vidare..*L*

Klart jag ska lägga en röst på dig!

8 Mia:

skriven

Är man inte kry så behöver man sova, så är det!

9 Annsingen:

skriven

Ja här regnar det ibland och snöar ibland...

Kommentera här: