Vilken dag!

Vilken härlig dag det har varit idag...mina kinder har blivit alldeles röda av solen =)

1 Anonym:

skriven

Samma här! Och lika så ögonen, fast av en helt annan anledning..

2 Nettan:

skriven

Ja, man kan inte klaga på vädret nu precis.

Synd bara att det ska behöva bli sämre över valborg.

Man får väl hålla tummarna för att det inte blir regn så man kan grilla lite gott.



Kram

3 Nettan:

skriven

Va konstigt, när man skriver en kommentar hos dig behöver man inte skriva i några bokstäver eller ord.

Hur kommer det sig ?

4 anneli:

skriven

Härligt med rosiga kinder. Hoppas vädret håller sig i morgon, för då är jag ledig. Satt "inspärrad" på jobbet till 19 idag, urk. Men jag gläds åt dig och alla andra som fick vara ute! Våren är super!!!

5 Anonym:

skriven

Härligt med rosiga kinder. Hoppas vädret håller sig i morgon, för då är jag ledig. Satt "inspärrad" på jobbet till 19 idag, urk. Men jag gläds åt dig och alla andra som fick vara ute! Våren är super!!! TREVLIG VALBORG!

6 Annsingen:

skriven

Morning Rara du!

ja igår var det fantastiskt väder!

Ikväll är det våran favorit! JONAS!

7 A:

skriven

God morgon....

Hoppas du får ännu en fin dag =)

Kram...

8 Gabbi:

skriven

Morning vännen...de har mina blivit me..å så vita ringar runt ögonen v glasögonen...hahaha

Ha en underbar valborg!!

Kramen

9 Dum-Per:

skriven

o snart är det vinter...o du blir vit igen!...men...ha en bra Valborg...o står inte för nära brasan.

10 linda:

skriven

Visst är det härligt...

hoppas vädret forstsätter så här!

11 linda:

skriven

Det samma..jag är ledig så jag ska njuta hela dagen..(fast solen har inte tittat fram än)

12 Olaikristin:

skriven

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

Kommentera här: