Vart är alla??

Efter att min blogg bytte domän försvann 75% av mina besökare =(
Det kanske inte alls beror på flytten men lite konstigt känns det att det hände precis då.....
Det var som sagt väldigt lugnt i blogg-världen igår tycker jag.
Är det någon fler som upplevde det som jag igår??
Det är inte utan att man känner sig lite ensam.....

1 A:

skriven

Vad tråkigt för dig.....

Men jag är här =D

Tror nog de kommer igen snart...

2 Lotta:

skriven

Jag har hört av kompisar att det varit svårt att komma in på sidan. Men nu har jag iof den gamla domänen fortfarande. Men det kanske är lite barnsjukdomar på den nya...

3 Vonny!:

skriven

Vad tråkigt att dina besökare försvinner. Men dom hittar säkert tillbaka..

Kanske är det fina vädret som gör att bloggarna är ute istället för att sitta vid datorn. Eller så hittar dom på nåt annat roligt.

4 Åsa.S:

skriven

Ja, jag har också haft lite besökare, utan bloggflytt... kanske kan va så att folk har annat för sig???? :O

5 LillaNisse:

skriven

Jag finns kvar och läser dig troget, varje dag, kanske inte kommenterar men läser.



kram

6 Inger Maryissa:

skriven

Men, det låter ju jätte-konstigt.

För det verkar ju inte som om adressen till bloggen har ändrats, så det kan ju inte vara det som är orsaken.

Eller också beror det på det fina vårvädret och folk sitter inte lika mycket framför datorn.

För jag har också märkt att det är ganska lugnt både i blogg- och hemsides världen m.m.

Och sedan har det varit strul på bloggen då och då, speciellt att skriva kommentarer, vilket jag har upplevt.

Kram

Kommentera här: