Väntan

Det som var en "ska bara ner och äta lite snabbt"-resa blev visst något annat  =(
Nu har jag väntat alldeles för länge på den där maten...var tvungen att ta en macka för att stilla den värsta hungern.

image1472


Nu börjar jag bli riktigt irriterad...en hungrig och trött ejmis är INTE att leka med!!!

image1473
1 kicki:

skriven

Hoppas du fått maten nu...ha en bra fredagkväll
kramen på dej

2 linda:

skriven

Hoppas de har kommit hem nu..med maten!
Och jag håller tummarna för att du inte ska bli sjuk!

3 Camilla:

skriven

Jag jobbar som instruktör i stallet på ett Naturbruksgymnasium:-)

4 Nilla:

skriven

Blodsockret nere i tårna kan göra vem som helst sur ha ha må så gott

5 annebelle:

skriven

Usch ja, hungrig och trött, ingen bra kombination. Hoppas du är mätt och belåten nu!

6 Ulla:

skriven

En hungrig Ulla vill man inte heller råka på. Hoppas du fick din mat till slut.

7 anneli:

skriven

Verkade som det var lite krisläge där....men nu är du säkert mätt å go!

8 Helena:

skriven

Men stackars dig. Nu får han väl skärpa till sig ;)

9 Annsingen:

skriven

Morning! Hoppas gubben kom med mat tilllslut?!
Utmaningen du gav mej..hade gjort den bara kvällen innan.

10 Gabbi:

skriven

Morning!!
Jag har gjort utmaningen!!
Ha en fin lördag!
Kram

11 kats:

skriven

hoppas maten smakade bra och gjorde dig gott;-))

ha en bra dag.

12 Mia:

skriven

Jaså, du blir också "hungerilsken"? Jag kan bli vansinnig om jag inte får mat i rätt tid! Hoppas det löste sig ändå...

13 Tanja:

skriven

Morron! Hoppas din lördag blir fin med mat i magen och förkylning som kanske gett upp och dragit vidare!

Kram!

Kommentera här: