Utmaning-Visa våren

Min blogg-vän Evans har startat en utmaning. Det går ut på att lägga upp ett foto i veckan och skriva några rader om hur långt våren har kommit just där du bor. Den här veckan har jag inte så mycket vår att visa upp men jag bidrar med en bild på min översnöade rabatt..

image1455




1 Annelie T:

skriven

Vad kul, jag antar också utmaningen :D

2 Lina:

skriven

inte mkt till vår där inte :P

3 evans:

skriven

Vad kul att du är med! Det känns trösterikt att det inte bara är här som rabatterna är översnöade ;)

4 Mia:

skriven

Vilken kul idé! Egentligen tittade jag in nu för att se hur det gått för muisarna... :-)

5 Mia:

skriven

Vilken kul idé! Egentligen tittade jag in nu för att se hur det gått för muisarna... :-)

6 anneli:

skriven

antar utmaningen, men får lov att gå ut med kameran i morgon...va' mycke' snö du har!!

7 Mimi:

skriven

Oj oj oj... Snön är som tur är borta här och jag kan njuta av vårblommorna nu. Hoppas den försvinner för dig med snart...

8 Balderadriana:

skriven

Nice site, Keep it up

Kommentera här: