Tystnad

Idag har jag jobbat trots att jag är jätteförkyld...dumt, jag vet, men vi hade ett stort möte inplanerat med en stor  vårdköpare och med alvedon, hostmedicin och halstabletter gick det ändå hyfsat...men nu har jag i alla fall sjukskrivit mig. Det som tillkommit sen sist är att jag tappat rösten...nu kan jag bara väsa...lugnt och skönt för A nu alltså ;) Det är tur att jag kan prata med er mina kära blogg-vänner =)

image1379

BloggRegistret.se


Rösta gärna, då blir jag glad ;)
1 Mia:

skriven

Väs på du, vi "lyssnar" så gärna! ;-))

2 Annsingen:

skriven

Fy tappa rösten är inget kul!
Jag mår lite bättre....

3 Carina:

skriven

Men oj vad många vi är som är hemma och
är sjuka nu, krya på dig :-)

4 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det är nog inte så bra att jobba om man är väldigt förkyld, då jag tror att det också gör att man kan bli sämre och det tar längre tid att bli frisk igen.
Bra att du sjukskrev dig, och försök och vila dig och rösten så mycket du kan,
och hoppas den jobbiga förkylningen går över snart.
Kram
Ps, jag det är bra att det går bra att prata här i bloggen i alla fall :-)

5 Erlendanna:

skriven

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

Kommentera här: