Tradera-fynd

Hittade en så jättesöt top på Tradera som jag bara var tvungen att bjuda på och nu är den min för 96 kronor. =)
Visst är den helt underbar?

image1503
1 A:

skriven

Jättesöt =)

2 Åsa.S:

skriven

Jättesöt!
Svar: Gör det! Jättekul!

3 Annsingen:

skriven

Jättesöt!

4 Annsingen:

skriven

Näe jag fick en sådan urdum kommentr som jag dessutom tog så illa vid mej av att jag rederade den på en gång! Den var anonym men det stod saker i som tyder på att personen
fråga känner mej..
Brukar inte ta åt mej av sådant men denna gång gjorde jag det...

5 Annsingen:

skriven

Jo det är ju det.Även om jag har en ganska bra känsla om vem den denna är...

6 Nettan:

skriven

Söt !
Du hittar då !

7 My:

skriven

Söt! På tradera kan man fynda du, har man tur och lite skicklighet så...

8 Carina:

skriven

Super!!
Så sommar söt du kommer att bli ;)

9 Evelina:

skriven

Jättefin!!:) Ha en riktigt skön kväll!!

Kommentera här: