Tjuvlyssnat



Filmstaden, Kista

Ett gäng i 20-årsåldern står och diskuterar vilken film de ska se.
En av tjejerna (höjer rösten och låter mycket stressed): Jag kan inte se nån film. Jag skrev i min blogg att jag bara skulle vara borta i en halvtimme. Folk blir oroliga!

1 Åsa.S:

skriven

Jobbigt det där... när man inte kan göra impulssaker... att alla undrar var man tagit vägen! ;)

2 Carina:

skriven

Hi,hi
Riktigt så långt har det inte gått för mig ännu.

3 Christel:

skriven

Det gick åt h-e redan i första loppet....
Men nästa vecka...då du :)

4 Ulla:

skriven

Det är inte alltid lätt att hålla sig á jour. Bloggen är roligt, men det finns ju även annat som är kul och bio är ett av mina favoritsysselsättningar

5 Mia:

skriven

Ojdå! Måste man tala om hur LÄNGE man ska bli borta oxå??? Ja, livet är inte lätt... ;-))

Kommentera här: