Tjuvlyssnat

Stadsbuss, Örebro

Två killar ~25 träffar på varandra i bussen.
Kille 1: Skulle inte du träna idag?
Kille 2: Jo men jag visste att jag skulle somna sent så jag tränade igår istället.
Kille 1: Aha? Jag gick och la mig rätt tidigt, men sen snackade jag med tjejen till halv fem!
Kille 2: Vad pratade ni om då?
Kille 1: Allt möjligt. Hennes familj, min familj. Du vet, tjejer ska ju alltid kackla?
Kille 2: Alltså tjejer pratar aldrig om något väsentligt, typ som vad vi ska göra om utomjordingar anfaller!


 

 

image1383

 

1 Ida:

skriven

skoja inte om det!! rena pinan härnu, chokladen i affären skriker efter mig :) Grymt fin blogg förresten. Håller på o försöker ordna till ett utseende på min...går sådär ;)

2 Nina på Johangården:

skriven

Jag säger då det... killar!

3 Ariel:

skriven

Nä, vi pratar ju bara om oväsentligheter som relationer och så...
:-)

4 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Bilder kommer jag lovar! =)
/Sus

5 Gabbi:

skriven

Morning!!
Ja, hon har tränat så mycket ( Grrrrr) du vet, 11 pass i veckan!! Jag håller på att bli alldeles nojjig på henne!! Men nu e de slut med det!!!
Ha en fin dag, vännen
Kram

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Ha en skön dag!

7 malin (::

skriven

hahaha, killar killar killar.. dom fattar nooothing! (:

8 jenny:

skriven

haha killar allstå..

Kommentera här: