Tjuvlyssnat

Röda linjen mot Mörby

Tjej 1 ~15: Mitt senaste span är 21!
Tjej 2 ~15: Wow.
Tjej 1: Han har en tatuering över hela armen.
Tjej 2: Fett coolt.
Tjej 1: Och två ringar i ena örat.
Tjej 2: Hett.
Tjej 1: Men det bästa av allt är att han har kört rattfull!


 

image1375

1 Lexie:

skriven

haha så töntig konversation :p

2 Annsingen:

skriven

Gjorde det och vaknade med feber??? Huuuu

3 lisa:

skriven

hah men gud...

4 Emilia:

skriven

Hahahahaha, fyfan va jag älskar tjuvlyssnat :)

5 Sanna:

skriven

Ha en fin kväll!

6 Åsa.S:

skriven

Ja, det måste ju bara vara rena drömprinsen med sådana meriter!

7 Gabbi:

skriven

Hahah...vilket supertips!!
Ha en fin kväll
Kramen

8 synne:

skriven

Oj du har tagit igen rejält ser jag.
Den lille kalven, hur mår han? Har ett förslag på namn. Odin..... det tycker jag är fint.
Härliga bilder från gården och framför allt på djuren som är till för oss. Vilket skratt man fick.
Hoppas nu att den nya bloggen funkar.
Kram Synne :D

9 linda:

skriven

Ja, hur är det med kalven?..

Tack för rösten!

Jag gör inga listor för de dagar bloggen varit borta...
men idag så räknar jag ihop alla steg och ser hur långt vi kommer!

10 soffie:

skriven

hoppas du ej blivit lurad idag!
Må så gott!!

11 Marie:

skriven

Hej Ejmis!
Hoppas allt är bra med dig!
Du har blivit utmanad utav mig!
Ha det gott
Kram kram

12 Helena:

skriven

Oh my God! Tur att man inte vet ALLT som ens barn pratar om...

13 Annsingen:

skriven

Ja fy! Det är jätttesynd om oss...

14 Christel:

skriven

Bra tips, rattfylleri har jag ingen som helst tolerans mot.

15 Sandy:

skriven

Bästa och finaste katten!! Jag är bara lite snorig nu.. KRYA på dig!!
Kram!!

16 MissyElliot:

skriven

ha ha ha, herre min dag vilket samtal!
:-)

17 soffie:

skriven

blir borta lite mer än 3veckor,kommer hem den 28april!

18 kats:

skriven

ja,.. alla har vi då olika sätt att se på meriter;-))

Kommentera här: