Tjuvlyssnat

Netto, Backa

Ett gammalt par ~75 går runt i affären och småpratar om vad de ska ha för något. Till slut kommer de fram till grönsaksavdelningen.
Gubben: Du vill inte ha en jordgubbe?
Gumma: Nej tack. Nej, det vill jag verkligen inte ha.
Gubbe (menande): Du vill inte ha en annan gubbe då..?


 

1 Lena:

skriven

Kalven levde trots en färd ut i världen baklänges. :)

2 Annsingen:

skriven



Morning! Hoppas din fredag blir underbar!"

3 A:

skriven

God morgon vännen...

Så gullig den gubben var då =)

Hoppas du får en fin dag...

Kram

4 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Ser ut som du blev finfi i barret...Skönt va?

Jag önskar dig en underbar fredag!!

Kramen

5 Nilla:

skriven

Ha ha den gubben var det lite krut i ...ha en bra fredag...

6 A:

skriven

Men vet du... JAg har en mycket konstig kropp... Sen jag gick ner alla mina massa kilo för tolv år sedan så har min kropp blivit jättekonstig. JAg kan gå ner jättemycket på kort tid.... Fattar inte hur.

Kommentera här: