Tillbaka till sängen

Nu har jag bloggat och sen pratat med min vän Gabbi på msn en stund, tack vännen det var trevligt =)
Det är inte klokt vad mycket man hinner när man är uppe med tuppen  ;)
Nu ska jag lägga mig och läsa 1 timme innan det är dags att gå ut till djuren.
Hörs sen!!

1 Anna´h:

skriven

Hoppas oxå hinna med mö idag , men här hemma e´vi inte uppe med tuppen utan uppe med Lorven ... Trött ...



Ska fira Darlingen lite idag igen , eftersom vi e´i London när han fyller i helgen , så nu ska det kommas på något gott att bjuda på & fantasin e´fullkomligt livlös , har du något bra förslag på

något mumsigt ??



Dax för frulle & den efterlängtade kaffekoppen = ))



Ha´t fin fint KRAM

2 Nilla:

skriven

Goo morgon..ja visst är det en väl användbar outfit ha ha ..det är precis vad en natur nisse vill ha ,jackan är helt super det kan blåsa hur mycket som helst du känner inget..lycka till mee djuren glöm inte att sjunga för de ha ha kram kram

3 Plogflickan:

skriven

Jag är också super pigg, nu när solljuset kommit tillbaka, kan vakna 5 på morgonen, fast jag vill sova längre. Men så har jag nog varit i flera år..

Är det tantvarning då?

4 Cim:

skriven

Ha en underbar dag, vännen...

Kramisar

5 Åsa.S:

skriven

Fast det måste väl ha varit skönt att få sovit liiite längre!?

6 Annelie:

skriven

Skönt att lägga sig en stund igen när man är trött. Så sugen jag blev på rabarbrer nu då =(

Ha en bra dag!

7 Mia:

skriven

Önskar jag kunde lägga mig en stund, men då somnar jag inte ikväll och då går det illa i morron bitti! L

Paris är tydligen den stad jag skulle trivas i enligt testet, mmmm kanske det.... :-)

Fast nästa vecka är det mest troligt att jag åker på anställningsintervju....norrut!

8 Hallvardbeatrice:

skriven

Very well done site! Please keep up the good work.

Kommentera här: