Tidsfördriv

A snarkar i soffan och jag sitter med datorn...kul lördag eller vad säger ni??
Jag hittade i alla fall ett nytt tidsfördriv hos den här tjejen, det går ut på att man blandar sitt eget foto med en kändis...varför man ska göra en sån sak kan jag inte förklara men har man inget annat för sig så....

Här är ejmis blandat med Halle Berry =)


Katter 003.jpg and Halle Berry -


BloggRegistret.se

1 Gabbi:

skriven

Vilken snygging!!
Du, adda mig på msn, har ett förslag..
[email protected]

2 jen:

skriven

Rolig tidsfördriv :)
Ha en jätte fin lördagskväll.

3 synne:

skriven

Gubben skulle få tvätta själv. Det kan lugnt påstå....
Nu får du se till att bli frisk alltså. Du kan inte gå så där hur länge som helst.
Det blev en Odin till hehe....
Krya på dig.
Kram Synne :D

4 Mimi:

skriven

Hahahaha du blev ju snyggare än orginalet ;-)

5 Gabbi:

skriven

Bloggträff i Malmö 31 maj...Sugen att haka på?!
Kramen

6 Åsa.S:

skriven

Snyggo!!

7 Mia:

skriven

Lite kul faktiskt! Bra blev det också, jag funderar på att blanda mig med Gollum, tror det passar bäst ;-)

8 My:

skriven

Kul tidsfördriv! Hoppas du mår bättre idag, krya på dig...kram

9 Mia:

skriven

Kan säga att Gollum inte var så bra, nääää ;-)

Kommentera här: