Tidig morgon

I morse vaknade jag vid 6-tiden redan...har sovit oroligt i natt eftersom jag såg att en av kvigorna såg ut att vara på gång att kalva när jag var ut i går kväll...har drömt om kalvningskomplikationer i natt...men det var visst "falskt alarm".
Jag har i alla fall redan hunnit med en del nu på morgonen och det känns ju skönt. Idag ser det ut att bli en riktigt fin dag, solen lyser från en klarblå himmel och för tillfället är det ett par minusgrader.
Nu ska jag se om någon fler i blogg-världen har vaknat  =)

image1434
1 Annsingen:

skriven

Morning!Japp den skiner! SÅ skönt!

2 Carina:

skriven

Solen skiner så skönt ???
Här börjar det flyga snö ute, nu precis :/
Så du var med den lilla kvigan i tankarna i natt....hon kände säkert av det och var lugn, hoppas det sker under dagen nu isället.

3 Mia:

skriven

Åh! Så det blir flera små kalvar, kul!! *L*

4 Sandy:

skriven

När jag var uppe vid 7:3 och tömde kattlådan var det sol, 2 timmar senare när jag klev upp regn.. Ha en bra dag!

Kommentera här: