Tänd ett ljus

Hos min vän A har jag kopierat den här uppmaningen som jag tänker följa.

image1504

Klockan 21.00 ikväll tänder vi ett ljus i fönstret för lilla Engla och hennes familj.... För att visa att vi bryr oss. För att tända ett lite ljus i mörkret som just nu hennes familj måste gå genom...... Tänd ni också ett ljus i ert fönster ikväll. Jag tänker i alla fall göra det.
Förresten tänder jag ljuset för alla som råkar ut för det meningslösa våldet......
1 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det är många ljus som tänds i dessa dagar för lilla Engla och hennes familj.
Och för alla andra som råkat ut för så hemska saker.

2 LillaNisse:

skriven

Ett bra initiativ, även jag kommer att kopiera detta till min blogg.

Kram

3 Sukki:

skriven

RIP Engla...

btw..
Besök gärna min blogg om du är intresserad av lite skönhetstips. Där kan du läsa lite om nagelvård och hudvård, hur du sköter naglarna, behåller lacket längre m.m. :) Första gången jag tipsar på bloggen faktiskt eftersom jag innan dess enbart tipsade personligt. Ikväll kommer ett inlägg om hårtips, så kika gärna in igen då. kommentera gärna. :)
Ha en bra dag, kram

4 Mia:

skriven

Jag kommer också att göra det...har fått både mejl o sms om det...

5 Ida:

skriven

Sorligt det där :(

6 baristamorsan:

skriven

Klart att jag tänder ett ljus!
Sofie

7 solgudinna:

skriven

Jag fick också det SMS;et.
Kram.

8 Margaretha:

skriven

Självklart tänder vi ett ljus och sänder en tanke till hennes nära och kära.....
Kram
Margaretha

9 evans:

skriven

Jag såg att mördaren var namngiven på båda Aftontidningarnas löp. Ja, det är verkligen hemskt det som hänt :(

Nu har jag lagt ut min vårbild för vecka 16.

10 Carina:

skriven

Mår lite illa för att jag missat denna uppmaning eftersom jag är sen på datan i kväll :/

Kommentera här: