1 F A N C I F U L:

skriven

stackars dom..

2 F A N C I F U L:

skriven

stackars dom..

3 Annelie:

skriven

Det är så fruktansvärt tragiskt detta med Engla.
Kul med listan. Jag vet inte om jaggjort den, annars kanske jag gör den vid tillfälle =)
Ha en fin kväll!

4 Eva:

skriven

Ja det är så hemskt det här. Jag har varit ute på nätet och läst tidningarna flera gånger för att se om det hänt något nytt. Jag hoppas verkligen att det blir ett lyckligt slut, men ju längre tiden går så... minskar ju chanserna.

5 Marina:

skriven

Vad har hänt med Engla? Och vem är det? "/

6 My:

skriven

Usch visst är det hemskt, vad är det för värld vi lever i?? Vågar knappt släppa ut ungarna längre....
Kan inte ens föreställa mig flickans föräldrars sorg och oro...

7 Vonny!:

skriven

Stackars anhöriga! Ska tända ett ljus för henne.

8 Inger Maryissa:

skriven

Det är så hemskt det som hänt och speciellt att inte veta vad som hänt den lilla flickan.
Vilken mardröm för föräldrarna.
Och om hon har blivit bortrövad och värre....man kan inte fatta att det finns personer som gör barn illa.
Det är så frukntansvärt.

9 Mia:

skriven

Jag tar det ljuset med mig, tror nog du tycker det är ok?

10 synne:

skriven

HEj vännen.
Jag tar med mig ljuset när jag går precis som Mia.
hoppas du förlåter mig för det.
Kram Synne.

11 synne:

skriven

Fick inte lågan attbrinna hos mig. hur gör du?
Kram igen.
Synne ;D

12 Anna´h:

skriven

Jag tar ljuset med mej ...

13 Rut-Marie:

skriven

Ber en liten bön: Gud som haver barnen kär...
Det trillar en tår

14 Regina Hillstierna:

skriven

JAG tänder ett ljus.

Kommentera här: