Sista chansen

I kväll kl 19.00 avslutas min krydd-tävling så nu är det verkligen sista chansen om du vill vara med.
Jag kan berätta att det luktar helt gudomligt av paketet.... =)

image1449

BloggRegistret.se
1 Nettan:

skriven

Godmorgon på dig !

Att det luktar kan jag verkligen förstå !
Kryddor kan verkligen lukta gott

Kramizar

2 Marra:

skriven

Jag har de kryddorna så jag låter de andra få chansen :)

3 Gabbi:

skriven

Tackar!!
Behövde den kramen...
;)

4 Annsingen:

skriven

Men säg inte så! Jag vill ju bli frisk NU!

5 evans:

skriven

Kryddor luktar verkligen gott! Fast brödkryddor är jag inte så förtjust i.

Jag har precis dragit igång en liten visa-våren-utmaning. Det vore jättekul om du ville vara med :)

6 Daniela:

skriven

Då får man hålla tummarna! Låter ju inte helt fel måste jag säga :)

7 Tessan:

skriven

Hoppas hoppas jag vinner:):) Kan knappt vänta på resultatet. Det vattnas redan i munnen!
Kjam!

Kommentera här: