Paradise City

Ibland fastnar en låt i hjärnan och jag går omkring och nynnar på den hela tiden...
Just nu är det den här gamla godingen som "ligger på".
Händer det här er också?


1 Mia:

skriven

Oftast är det de dåliga låtarna som sätter sig :-)
Ha en bra dag!
Kram

2 linda:

skriven

Allt som oftast..och inte får man väck dem heller...
Jag lägger in dig på listan nu!
Ha en underbar dag!

3 Anonym:

skriven

Moahaha..alltför ofta!
Just nu har jag den där jävla reklamlåten för chokladen Merci på hjärnan..*suck*
Ha det bäst!

4 Annsingen:

skriven

Tack för kramen och kram tillbaka.Ja det är synd man ska behöva vara synligt skadad för att folk ska förstå.
Ja oja oftast blir det så jag nynnar på någon som jag absolut inte gillar vilket är otroligt irriterande!:)

5 Mia:

skriven

*suck* OM det händer, alltför ofta och alltför ofta är det låtar jag kan bli tokig på! *S*
Har du det gott i solen??
Jag ska gå till vuxenkollot idag, har packat ner kaffet...

6 Lotta:

skriven

Har gått omkring en gång och haft reklamlåten för kyckling i huvudet i flera dagar! Hellre då Gun´s and roses!!

Kommentera här: