På väg

Nu är jag färdig för avfärd.
Magen kurrar och jag längtar efter ett gott glas rött.
Tack för alla grattis-hälsningar, dom värmer gott!!
Ha en riktigt fin kväll, det tänker jag ha.

image1540


image1541
1 matte:

skriven

HURRA ! HURRA! HURRA! HURRA! Skål och grattis på födelsedagen!

2 evans:

skriven

Stort grattis på födelsedagen!!! Hoppas att du får en riktigt trevlig kväll!

3 solgudinna:

skriven

Ha nu så trevligt. Hoppas maten kommer att smaka bra.

4 kicki:

skriven

Grattis på födelsedagen min vän, hoppas på en fin kväll med några glas vin..och trevlig samvaro...Kramen

5 Veronica:

skriven

Ha en trevlig kväll :D

6 Inger Maryissa:

skriven

Önskar dig en riktigt fin kväll.
Och åter ett stort GRATTIS på födelsedagen.
Stor Kram

7 Åsa.S:

skriven

Ha det så jätte, jätte-bra i kväll!!

8 Hon:

skriven

Grattis - ha en underbar kväll!

9 Johanna:

skriven

Vad gott det såg ut!

10 synne:

skriven

Gratulerer med dagen.....
Hoppas det smakade bra med middag ute. Både du och gubben har förjtänat middagen, med tanke på kalvningar och sånt.
Njut av kvällen.
Kram synne :D

11 sanny:

skriven

tack :)

12 One small dream:

skriven

Grattis på födelsedagen!

13 britten:

skriven

Å men grattis hoppas din kväll blir bäst...

14 Annsingen:

skriven

Hoppas din kväll blev bra;) Sov så gott när det är dax!

15 A:

skriven

Hoppas du haft en riktigt fin kväll =)
Godnattkram....

16 Annsingen:

skriven

God morgon!

17 anneli:

skriven

GRATTIS i efterskott! Antar att det är sovmorgon idag! När man fyller år kan man gott få slå rekord i snickersätning :) Ha en härlig dag i solen!

18 Helen:

skriven

Ett stort grattis i efterskott :) Hoppas ni hade det riktigt mysigt. Precis som du gillar jag när det är lite lugnare. Ut o äta är ett utmärkt val.
Kram o ha en fin söndag.

19 Mia:

skriven

Hoppas du hade en trevlig kväll, det hade jag i glada vänners lag. Folket här uppe är så härliga och tillmötesgående!
Gissa om jag är sugen på lägenheten....???JA!!!!

20 Carina:

skriven

GRATTIS !!!
Vilken härlig födelsedag,
gå ut och äta och bara njuta :)
Här ska man helst ha hembakat
(säger mitt samvete :/
och släkt ska komma för att
fika. Visst är det kul att de kommer,
men jag har nog heller gjirt som dig ;)

21 Sanna:

skriven

Ååh ja! Har inte sett alla avsnitt. Tror jag sett säsong 2 eller 3 bara, haha =) Men det är riktigt bra, verkligen alltså.

Kommentera här: