Ovisshet och sorg

image1496


Läser med sorg i hjärtat att lilla Engla är död, ovissheten för Englas familj är över och nu väntar den överväldigande fruktansvärda sorgen på att ta över.
Ytterligare en familj har fått kliva från ovisshetens mörker över till sorgens, men det är kanske bättre att veta än att ständigt fundera och spekulera.
Kan denna 42-åring ha fler offer på sitt samvete? Kan fler familjer få visshet? Det är alltför många ouppklarade försvinnanden och familjer som lever i ovisshet om vad som hänt deras nära och kära.
Mina tankar går till dessa familjer i kväll och mina förhoppningar är att fler familjer kanske kan få visshet nu om vad som har hänt deras nära och kära.
1 Anna´h:

skriven

Har precis suttit & kollat på nyheterna & tårarna har runnit längs mina kinder ...
Mina tankar går till lilla Engla´s familj ...

2 Anna´h:

skriven

Har precis suttit & kollat på nyheterna & tårarna har runnit längs mina kinder ...
Mina tankar går till lilla Engla´s familj ...

3 LillaNisse:

skriven

Hörde nyheterna tidigare om Engla och Pernilla och känner ungefär som du, hoppas att familjerna kan få visshet som du skriver och att de orkar gå vidare.

Kram

4 LillaNisse:

skriven

Hörde nyheterna tidigare om Engla och Pernilla och känner ungefär som du, hoppas att familjerna kan få visshet som du skriver och att de orkar gå vidare.

Kram

5 Pia:

skriven

fan va hemskt detta är! vilken tur att dom fick fast det "fanskapet" må han brinna i helvetet.
Jag gråter också

6 senija:

skriven

Heej.. Va med och gissa i min blogg =)

7 solgudinna:

skriven

Visst är det helt sjukt, hur är man i huvudet om man kan göra något sådant.
Stackars, stackars familjer, Englas och Pernillas.
Tänker på dem i denna stund.

8 Annsingen:

skriven

God morgon!
Ja så tragiskt det är.Och naturligtvis förr båda familjerna som du skriver! Men Pernillamordet kommer ju lite i skymundan dumt nog...
Ha en bra dag!

9 Maria:

skriven

En upplevelse ingen ska behöva uppleva.
Var rädd om dig nu & krya på dig.
Kram

10 Inger Maryissa:

skriven

Det gör ont i hjärtat när jag tänker på vad denna lilla flicka har fått utstå, och dessutom blir mördad av denne man.
Det är så ofattbart det hela, och mina tankar går också till hennes mamma och familj.
Och dessutom ännu en familj fått veta vad som hänt deras flicka.
Bra att till slut de gripit denna man innan han fortsatte att göra andra barn illa och kanske fler försvinnanden och mord blir uppklarade.
Hoppas han blir inlåst på livstid, för sådana personer får inte, och har inte rätt till att få vara ute i samhället igen.

11 Richardjasmine:

skriven

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

Kommentera här: