Opraktiskt

image1435



Ett av dom allra skönaste men mest opraktiska material som finns är fleece. Det har en förmåga att dra åt sig allt damm, hår och hö man kan tänka sig. Av någon anledning är de flesta av mina stall-tröjor av fleece...just nu går jag omkring och ser ut som en hårig apa på kläderna... =/



BloggRegistret.se


KOM IHÅG MIN TÄVLING!!!
1 Carina:

skriven

O ja jag känner igen effekten med fleecetyg, när vår vita älghund Ronja leva så var det inte ovanligt att man kände sig som en........albino apa ;)

2 Mia:

skriven

Men det är sköööönt!

3 Christel:

skriven

Känner igen mig, hästarna fäller päls nu och även jag har fleecetröja.

4 synne:

skriven

Kan det vara så att det är varma plagg att ha i stallet tror du. Jag var lika dan under min aktiva stalltid. Fleecjacka och gärna byxor i fleece med.
Ingen ny kalv än alltså....
Klems Synne ;D

5 Trolda:

skriven

Opraktiskt -ja...Men skönt - JA...(gillar flanell också...att gå o skrota i inomhus om kvällarna..=D)

trolda - med flanellmys =D

6 My:

skriven

Men ack så sköna de är! :)

7 Camilla:

skriven

Haha...ja jag känner igen det fenomenet:-)

8 Emiliantomine:

skriven

Thanks for the information

Kommentera här: