Onsdag

Idag är jag egentligen ledig men ska in och jobba övertid pga två möten.
Solen skiner från en blå himmel så det tar såklart emot lite att åka på jobbet.
Vad ska ni göra idag?
Ha en riktigt bra onsdag!

image1581

BloggRegistret.se

Jag blir glad om du röstar!!  ;)




1 Nilla:

skriven

God morgon ha en bra dag

2 A:

skriven

God morgon....
Trist att behöva jobba på sin lediga dag....
Jag ska med jobba idag.
Ha det bäst
kram

3 Mia:

skriven

Min sista lediga dag på semestern...tja, det blir nog en tur till Miasol *L*

4 Nettan:

skriven

Här blir det till att slappa i solen hela dan tänkte jag. Det har varit fullt ös så länge nu så jag blundar för dammråttorna och njuter istället.
Hoppas du inte behöver jobba så länge så du hinner njuta lite av solen.

Kram Nettan

5 Think Twice:

skriven

Synd att behöva jobba i det fina väderet, tyvärr livets nitlott...men det kommer säkert fler solskensdagar då du är ledig!

6 Vonny!:

skriven

Ser ut genom fönstret här o har ingen lust att jobba, solen lyser så härligt där ute. Men men, vi får hoppas att solen lyser när vi är lediga. Ha en bra dag!

7 Lena:

skriven

Här väntar en generalrepetionsträning inför helgens tävling. Uscha. Blåser lite gör det också så damen får säkert lite extra fart under fötterna bara därför ;)

8 My:

skriven

Sitta i soooooolen! :) Hoppas du kan njuta av den efter jobbet, kram och ha det gott!

9 kicki:

skriven

Jag har skrivit om det på min blogg idag...ha det gott.

10 jen:

skriven

I dag är det verkligen en fin dag. Hoppas att mötet inte var så länge!

11 Evelina:

skriven

Aha då förstår jag varför det finns lite snö kvar. Jag var i Trysil förra veckan och där fanns det över 1m snö fortfarande.
Men nu e d vår, har solat lite idag o jobbat lite...får se vad kvällen bjuder på. Blir nog en hel del bloggsurfing :D

12 biljana:

skriven

Vilken fin header du har :)

13 Cim:

skriven

Ja, visst är det underbart väder??? Tänk om det kunde vara såhär, regna lite på nätterna bara...
Kram kram

14 Åsa.S:

skriven

Extra tråkigt med övertid närdet är fint väder.
Jag har varit på kurs, lunchat på en mysig uteservering, shoppat lite och solat. En bra dag!
Ha det fint!

15 Anna´h:

skriven

Tråkigt att knega extra , men det blir fint med cash sen
= ) !!
Nu tänkte jag dra på mej joggingpjuksen & traska milen i motionsspåret & avsluta med kaffe på utsiktsplatsen !!

Ta hand om dej
Kram

16 Madde:

skriven

Surt! själv njöt jag i solen med några kompisar på en liten picknick :)



ska däremot jobba på lördag så jag hoppas det lir dåligt väder då så man inte missar nått ^^

17 Mia:

skriven

Oj, vad jag vattnar, Ejmis! L

18 synne:

skriven

Våren....

Kan betyda många saker. Gillade bilden på den leriga hästen, det känner jag igen.

Allergipiller är bekant med. Tog en allergispruta och den funkar.Skönt.

Knoppar på björken hänger samman med allergipiller hehe.

Har varit med maken på jobb idag. Det är kul att komma ut lite. Så nu sitter vi bara och slappar hehe.

Ha en fortsatt fin kväll där du bor.

Kram Synne :D

19 Candygirl:

skriven

Övertid är sååå trååkigt. Hoppas det inte känns allt för trist.

20 kicki:

skriven

Ja visst blev det loppisfynd,,som alltid...köpte några gamla fat, gustavsberg, skall ha dem som brödfat..

Ha det så bra

Kommentera här: