Ögongodis

Dags för mig att göra lite ärenden...njut av detta "ögongodis" så länge  ;)

image1451
1 Åsa:

skriven

MMMh!

2 carin:

skriven

Det tackar jag för ;P
Jag brukar både handla å sälja på Tradera,
kanon när sonen växer ur sina kläder.
Ha en finfin dag.
Kram

3 bitte:

skriven

så snygg

4 //M:

skriven

Hej
Jag var in och kikade eoch då måste man väl hälsa....
Ha en bra kväll.

//M

5 Mini:

skriven

Inte snygg tycker jag.

6 kicki:

skriven

Ja herre gud så snygg han är...hmmmm

7 Mia:

skriven

Hrrrmmmmffffpppp...han kunde väl ha knäppt gylfen! ;-)

8 Elsa:

skriven

Sååå snyggg
Hoppas du får en bra kväll!

9 Sofie:

skriven

ohh, snygging :P

10 Jasmine:

skriven

Åååååh, han är så fin! :)
Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

11 Lexie:

skriven

ouuu :D

12 Mickan:

skriven

Nehe han var ju inte så snygg..haha men det är ju tur att inte alla har samma smak !! hihi ha det så bra !

13 Anna´h:

skriven

Inte fel ... Mums filibabba !!

14 Anonym:

skriven

wosh inte dåligt:D

Kommentera här: