Nya domänen

Nu är jag överförd på den nya domänen hos blogg.se...tyvärr går det inte att ladda upp bilder och det är ju halva nöjet!!!
Jag hoppas att det ordnar sig FORT!!!
1 anneli:

skriven

jaha, går inte det....och jag som tyckte det blev så färglöst i min blogg idag utan foto, det spelade ju ingen roll då...ska inte göra många knop jag heller, bloggsväng är det enda kraften räcker till...ha en skön kväll!

2 Trolda:

skriven

Ojdå...Ja, det är väl dags för oss alla snart att föras över till det nya...Hoppas bara det FUNKAR också!!!



trolda - kvar på det gamla än så länge...

3 Alexandra:

skriven

hoppas det fixar sig, jätte fin blogg du har!

4 DENISE DORNELL:

skriven

ofta blogg.se inte funkar som de ska!

5 Fia:

skriven

Hoppas den nya domänen kommer att funka bättre. Den kommer alldeles säkert att ha betydligt större kapacitet.

6 Inger Maryissa:

skriven

Så nu är det tydligen på gång på allvar flytten av bloggarna.

Trist att det inte går att ladda upp bilder, men hoppas det fixar sig snart.

Jag har just nu själv en del problem att logga in på min blogg.

Lyckades fixa ett nytt inlägg, men sedan när jag ville göra lite ändringar så gick det inte alls.

Kanske det är min bloggs tur att flytta nu.

Vi får hålla tummarna att allt kommer att funka bra och bättre efter flytterna.



7 Veronica:

skriven

Hoppas det går fort. Tycker det är roligt med bilden och bloggen blir roligare & läsa. Fin blogg du har förövrigt :D

8 Veronica:

skriven

Hoppas det går fort. Tycker det är roligt med bilden och bloggen blir roligare & läsa. Fin blogg du har förövrigt :D

9 Camilla:

skriven

Jaha..här märks ingen skillnad, så jag är nog kvar på gamla. Ser det lika ut förövrigt?

10 Vaniljis:

skriven

Har försökt att kommentera på din sida men har inte lyckts.. Få se om det funkar nu.. kram

Kommentera här: