Nu räcker det...del 2

Inte nog med att jag tycker det räcker med snöandet...nu räcker det med hostandet också!!
Jag har hostat i en vecka nu och det är mer än tillräckligt.



Onsdag och torsdag den här veckan ska jag till Gävle och sitta i möte hela dagarna och då är det inte kul om jag ska hosta hela tiden...får väl gardera med egen "host-medicin" kanske...   ;)
Det blir en natt på hotell i Gävle och det ser jag fram emot...framförallt hotell-frukosten såklart!!



1 Sandy:

skriven

Kommer du hit till stan!! Hör av dig om du hinner med en fika eller liknande! Jobbar 8-17. Här är det ingen snö i alla fall, bara regn! Serien Varg Verum laddar vi ner:) Håller tummarna för muisarna:)

2 A:

skriven

Myspys med hotell =) Men det är ingen höjdare att ha hosta så länge... Hoppas du snart slipper det.
Ha en skön kväll.....
Kramen

3 Anonym:

skriven

jag vill också till ett skönt hotell och relaxa. jag vet hur det känns med hostandet. förkylningar förstör allt! jag fick en rejäl förkylning tre dagar in på mitt höstlov... jag blev sängliggande i typ 3-4 dagar

4 Mia:

skriven

Måste kolla om det hänt nåt... ;-)
Jag hostar fortfarande, fast inte lika intensivt, blev sjuk 1½ vecka före påsk...kan säga att det sitter i! Så ta du med dig hostmedicin *L*

5 linda:

skriven

Hotellfrukostarna är det bästa med hela vistelsen..*L*

6 anneli:

skriven

Håller med dig, nog med snö nu! Hoppas du blir bättre av hostan. Härligt att åka på hotel, njut av allt!

7 Helena:

skriven

Hoppas du snart har hostat färdigt. Det är jobbigt med hosta. Visst är det härligt med hotellfrukost!

8 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Krya på dig!

Du är utmanad!
http://sus68.blogg.se/1207549428_tre_sanningar_om_mig.html

Kram Sus

9 Nettan:

skriven

Åh, hotellfrukost.
Jag håller med dig - dom brukar vara suveräna !
Hoppas du hittade lite gott till frukost !

Kramiz

Kommentera här: