Nu räcker det!

Jag gillar verkligen vinter...det är rent och friskt och vackert...men nu räcker det med vinter även för mig!!!
Nu har det vräkt ner snö i ett dygn och det innebär att det just nu ligger ett lungt täcke med blötsnö överallt.

image1442


För ett par dagar sen fick jag riktiga vårkänslor, men ska man tro metereologerna så kommer det här snöandet att fortssätta ett tag till...får njuta av ett par sommarbilder så länge...

image1443


image1444

BloggRegistret.se
1 Annsingen:

skriven

Japp!" Det gör vi! Uggla missas inte!

2 sofie:

skriven

fy vad hemskt med snö.....vi har haft det riktigt vårväder hela dagen, blå himmel och skön sol.

3 Anna´h:

skriven

Hej mysiga tösabit !!
Sänder dej en STOR kram & hoppas du mår / har det gött !!

4 Maria:

skriven

Bort med allt blött, lera & grå väder. Vill ha SOL!

5 Eva:

skriven

Oj, har du haft snö hos dig?!
Här mulet. Vill ha mer sol! :-)

6 Nina på Johangården:

skriven

Nu är det faktiskt dags för vår! Det kliar ju i min hals och i näsan och jag nyser och nyser. Då har våren kommit. Alltså, bort med snön!

7 Sandra:

skriven

Haha, tänkte bara kika in en snabbis. Har just läst igenom väldigt många inlägg och skrattat massor. Kul blogg!! :) Hihi

8 synne:

skriven

Ser att du har en bild på mig längre ner på bloggen hehe. Jag skrattade länge när jag såg den hehe....
Inga kalvar än?
Här kom det snöblandat regn i dag. Kallt och surt.
Hoppas din förkylning ger sig snart.
Kram Synne

9 Christel:

skriven

Nu gillar jag att bo i södra sverige. Gillar snö men då gärna på vintern...men du får trösta dig med att den med all säkerhet kommer att försvinna, åtminstone innan midsommar *fniss*
Ha de gott :)

10 Marie:

skriven

Min ständiga fråga är - när kommer våren???

Hoppas att din dag har varit bra!
Kram kram

11 Carina:

skriven

Instämmer, detta tycker vi då INTE alls om :-(

12 Inger Maryissa:

skriven

Men oj vilken härligt vinterbild :-D
Men nog är det väl fel årstid för denna vackra snö....
Verkligen April-väder...
Förhoppningsvis våren kommer tillbaka snart igen. Vore ju konstigt annars.
Kram

Kommentera här: