Mot Gävle

Nu är det dags för mig att åka på jobbet. Känner mig fortfarande seg i kroppen och hostan vägrar ge med sig men det måste gå, mötet i Gävle är i dag och i morgon och då är det bara att bita ihop.
Jag har ju hotellnatten och hotellfrukosten att se fram emot i alla fall ;)
Hade gärna önskat lite bättre väder nu när vi ska bila neröver men det är snöstorm som gäller och vi får köra efter väglaget.
Tänk om det hade varit en varm sommardag i stället, då hade det varit riktigt mysigt med en biltur.

image1460


Jag önskar er alla en riktigt bra onsdag!!

BloggRegistret.se
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Ha en skön dag!

2 A:

skriven

Hoppas du får en fin dag =)
Kram

3 Gabbi:

skriven

Hoppas att du får en fin dag!
Kramen

4 Nilla:

skriven

Morrn morrn ja kör försiktigt...och glöm inte äta mycket av frukosten jag älskar hotellfrukostar...

5 Åsa.S:

skriven

Kör försiktigt! och njut av hotellnatt och frukost

6 Nettan:

skriven

Ha en trevlig dag i Gävle !
Kram

7 Margaretha:

skriven

Ta det riktigt lugnt på vägarna....
Ha det gott
Margaretha

8 Caroline:

skriven

Himla mysig banner :)

9 My:

skriven

Ja ta det lugnt när du är ute på vägarna! Och inte illa med en natt på hotell och frukosten på det...
Ha det så bra!

10 Inger Maryissa:

skriven

Önskar dig också en fin onsdag trots att du inte känner dig riktigt kry än och att det är konstigt väder med snö osv.
Sommardagar kommer nog så småningom om ett par månader.
Får hoppas att det blir varmare snart, för det är ju i alla fall vår trots allt.
Kram

11 Mia:

skriven

Jag vinkade som attan åt dig också, men det såg du inte, det var ju för väl att du koncentrerade dig på ratten ;-)

12 anneli:

skriven

Ta det lugnt i trafiken och se fram emot en skön hotellnatt och objekt att drömma om fanns ju här nedan :) Tack för att du delade med dig!

13 Eva:

skriven

Hotellfrukost är ju verkligen något att blicka fram mot :-) Själv oroar jag mig för att det dåliga vädret stannar även över helgen. Jag hade nämligen planerat att titta på en sommarhus 10 mil härifrån. Men det känns inte så lockade att ge sig ut i det här vädret med sommardäcken... (Vem kunde tro att det skulle bli vinter igen för en vecka sedan när det var 13 + grader).

14 Trolda:

skriven

Tack för ögongodiset =D Och visst längtar vi till SOMMAREN...=D Kör försiktigt!

Trolda - kramar!

15 Sandy:

skriven

Ja tyvärr bjuder vi inte på fint väder.. 2 dm snö kom inatt, inte roligt att cykla till jobbet i morse.. Kram!

16 Helena:

skriven

Men oj vad det snöar hos er stackare där uppöver. Hoppas hostan sanrt blir bättre och att det blir en bra natt och god frukost.

17 Anna´h:

skriven

Ville bara sända dej en god - natt - kram !!

18 Gabbi:

skriven

God Morgon!!
Ha en fin dag!

19 kicki:

skriven

Ja piggna på dej nu...detta är verkligen segt...
styrkekramar

20 Annelie:

skriven

Avis blir jag när jag ser att du fick äta hotellfrukost imorse =)
Ha det fint!

21 Mia:

skriven

Åh, vad roligt att du hittade dit! Visst var det stort??? Synd att jag jobbade, ju.... *L*

22 Gooodamerica:

skriven

Looks good! Many thanks, Thanks much!

Kommentera här: