Mailar vidare

Jag tycker att det är jättebra att jag får reda på alla konstigheter ni upptäcker när ni är inne hos mig.
Allt ni berättar mailar jag vidare till blogg.se
Vi vill ju att det här ska vara en FUNGERANDE blogg-sida eller hur??!!
Så fortsätt kommentera alla konstigheter så bombarderar jag blogg.se  ;)

1 britten:

skriven

kommer bara in och önskar godkväll..jättehärlig bild..kram

2 glitterandbling:

skriven

haha rolig bild :)

3 Inger Maryissa:

skriven

Vad bra att vi kan vända oss till dig och du vidarebefodrar till Blogg,se om olika problem.

Jätte-bussigt !



Jag har tänkt på att när man kommenterar och skriver namn, mail- och bloggadress.

så förut så sparades detta när man kryssade i rutan: - kom ihåg mig.

Men nu i nya blogg-systemet så är det bara namnet som sparas.



Vad tycker du om det ? Kanske något som kunde rapporteras ?



Kul bild ! ;-)

Kram





4 A:

skriven

Vet du vännen.... Allt detta drabbar alla som gått över till nya systemet och jag tror helt enkelt det är barnsjukdomar och att det kommer att funka när alla kommit över =)

Kommentera här: