Lurad och trött

Var uppe tre gånger i natt för att kolla kvigorna men dom knep minsann ihop...jag undrar om det är vädret, det är snöstorm här idag!!! Vill att kalvarna ska komma ut...allt pekar på att det är på gång men inget händer.....
Jag är hemma från jobbet idag också, mår mycket bättre men jag hostar och snorar fortfarande så jag kurerar mig en dag till här hemma.

1 Nilla:

skriven

Snöstorm huga...hoppas att du blir kryare

2 Nina på Johangården:

skriven

Hoppas snöstormen går över så att du får lite kalvar. Krya på dig!

3 Freddeland:

skriven

typiskt fruntimmer att knipa ihop ;)

4 Carina:

skriven

Har du tjuvknäppt kort på mig i morse ???
Ser ut och känner mig så idag...migrän :/
Hoppas era kvigor kniper över detta oväder.

5 evans:

skriven

Vi har också snöstorm :( Krya på dig!

6 Inger Maryissa:

skriven

Skrattade gott när du skrev att kvigorna knep ihop ;-)
Men får hoppas det händer snart, och kan tänka mig att du väntar med spänning på att de små kalvarna ska födas.
Skönt att du mår bättre nu i förkylningen, men det är nog bra att du vilar dig och tar det lugnt ett par dagar till.
Krya på dig.

7 Lena:

skriven

Krya på dig! Och hoppas att kvigorna slutar knipa snart så att ni får era kalvar.

8 Annsingen:

skriven

MEN så gott!!!!!!!!!!

9 Helen:

skriven

Hoppas du mår bättre i dag, o att småkossorna vill komma snart :)
Kram

10 kicki:

skriven

Ja visst är det skit med denna förkylning som aldrig ger med sig, jag har så förbaskat ont i huvud och hals idag...igen...
Ha det bra i snöstormen och hoppas kalvarna kommer snart, kramen

11 Mia:

skriven

Hur många är det på G???

12 Mia:

skriven

WOW!!! *L*

Kommentera här: