Lördag morgon

God morgon!
Vaknar med kladdiga ögon och näsan full i snor...allergitider alltså =/
Solen lyser idag också så idag ska jag fixa lite i rabatterna, jag tror att det har torkat upp rätt bra nu.
I kväll ska vi på 50-års kalas, det är vår hovslagare som fyller år, känner några som ska dit, resten blir kanske nya bekantskaper, kan bli en trevlig kväll alltså.
Vad gör ni idag?


CommentSexy.com is your Hot Spot

Free at CommentSexy.com
1 Lena:

skriven

I dag sitter jag på en hästrygg och försöker minnas dressyrprogrammen visslar

2 A:

skriven

Morning....

Låter som om du kan få en fin kväll =)

Själv ska jag inte göra så mycket...

Ha det gott

Kram

3 Bim H-D:

skriven

I gråa vädret här och råkylan, brrr... händer inget? Borde tvätta ja, men orkar jag hänga med min snurriga skalle? Hm, gubben hänga? Öhhh, lyckas tom skrynkla plagg som är omöjliga att skrynkla till normalt... Oki, en mörk - en jeanstvätt eller något? Ja, nu är det såpass lång tid att man kan köra en HEL maskin med bara jeans, hrm... säger något om behov va? ;)

Må så grankott, ngn som INTE tänker rensa ogräs... och ingen annan heller antar jag, suck...

4 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det är det trista på våren, alla allergier.....

Själv hade jag problem med det när jag var yngre, men det har blivit mycket bättre nu, och det är jag glad över.

Ha en riktigt fin dag och kväll.

5 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det är det trista på våren, alla allergier.....

Själv hade jag problem med det också när jag var yngre, men det har blivit mycket bättre nu, och det är jag glad över.

Ha en riktigt fin dag och kväll.



( PS, skrev denna kommentar för en stund sedan men den kom inte med, så jag skrev igen. )

Kommentera här: